De'Longhi EC 200CD.B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EC 200CD.B zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Purbo 22-05-2010
Geschreven voor: De'Longhi EC 200CD.B zwart

Apparaat vanochtend binnen gekregen. lijkt op het eerste gezicht een prima en degelijk apparaat. eenvoudig in gebruik en snel warm, zodat je niet een half uur op je koffie hoeft te wachten. Komt prima koffie uit (ligt natuurlijk ook aan welke koffie je erin doet). de melkopschuimer had van mij iets meer stoomdruk mogen geven, maar is zeker voldoende maar het is me nog niet gelukt om een echte stevige cappucino schuimkraag te maken waarin je lepeltje overeind blijft staan.
Eerste indruk is een prima machine voor een eenvoudig maar heerlijk bakje koffie

Ron V 23-08-2008
Geschreven voor: De'Longhi EC 200CD.B zwart

Voor deze prijs een goed toestel.
Sterkte van de espresso bepaal je zelf door de manueel te bedienen uitlooptijd.

Maus2007 09-10-2007
Geschreven voor: De'Longhi EC 200CD.B zwart

Dit apparaatje is nu te koop bij een grote doe het zelf winkel voor slechts 60% van de prijs. Ik was op zoek naar een niet te duur espresso apparaat. De meeste goedkope apparaten presteren erg slecht, maar dit apparaat werkt goed, zeker voor die prijs. De koffie smaakt goed, erg warm (1 kopje alleen met water vullen en dan is apparaat en kopje op temperatuur) en het apparaat is makkelijk in gebruik. Melk opschuimen gaat ook goed maar ik kan het niet vergelijken met andere apparaten omdat dit mijn eerste espresso apparaat is. Hij maakt wel wat geluid en trilt een beetje als het kopje gevuld wordt maar dit stoort niet echt. Een weekje in bezit. Mooie vorm, goed afgewerkt en ziet er degelijk uit. Een aanrader!

Thei 07-05-2007
Geschreven voor: De'Longhi EC 200CD.B zwart

Prima apparaat, koffie is goed warm met lekker dikke schuimlaag. Apparaat is snel op temperatuur.
Smaak is met zowel losse koffie als met ESE pads prima.
Pomp stopt niet automatisch, moet handmatig geregeld worden (voor mij geen probleem, zo is de koffiesterkte makkelijk naar behoefte aan te passen)
Stoompijpje werkt goed, snel veel schuim op de melk, maar niet te veel in een keer opwarmen, dan duurt het een stuk langer. Watertank is lekker groot en volgens mij groter dan bij menig vergelijkbaar apparaat.
Verwijderen van afgewerkte koffie uit filter gaat moeizaam, het filterbakje is niet goed vast te houden tijdens leegkloppen.
Vormgeving en afwerking is voor deze prijskasse prima.
Zoals gezegd: het betreft een eenvoudig apparaat waar lekkere koffie uit komt en daar gaat het toch om nietwaar ?

Fëanáro 12-02-2005
Geschreven voor: De'Longhi EC 200CD.B zwart

Prima apparaat, ziet er ook nog leuk uit.
Alleen de ESE piston (met pads) geeft niet dezelfde kwaliteit als met de gewone
piston.