Philips AJ7000/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ7000/12 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Bedankt Philips voor de tips

Toch wel belangrijk :

Besteed wat meer aandacht aan de handleiding / gebruiksaanwijzing.

En maak de bediening van een toestel zo logisch mogelijk.
Niet iedere bewoner van deze aardkloot is doctor ingenieur.

Trek een paar mensen aan die goede handleidingen kunnen schrijven en laat dit door een kleine groep zeer kritische nepklanten controleren.

Gefrustreerde klanten = verloren klanten !!!

Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Ondertussen gebruik ik deze wekker niet meer.

Je kan hem niet afzetten, hij blijft je minstens een uur lang om de 5 minuten wekken.

Ik wil geen burenruzie

Wat een miskleun 75 euro weggegooid...

ivan1 06-03-2013
Geschreven voor: Philips AJ7000/12

Philips is er opnieuw in geslaagd om een toestel op de markt te brengen dat er weliswaar heel goed uitziet, maar ERG lastig is om te bedienen. Er staat een reuzegrote SNOOZE knop op (om het alarm eventjes uit te schakelen, waarna het alarm zich om de zoveel minuten herhaalt) er staat ook een tamelijk duidelijke SLEEP knop op (om een vooraf bepaalde tijd naar de radio te luisteren)

Twee knoppen STAAN ER NIET OP : EEN KNOP OM DE RADIO AAN EN UIT TE ZETTEN EN EEN KNOP OM HET ALARM TOT DE VOLGENDE DAG UIT TE SCHAKELEN : MET SNOOZE GEGARANDEERD RUZIE MET JE BUREN. Een toestel gebouwd in een land waar je nog zwaar gestraft wordt wanneer je te laat op het werk komt (China)... Niet voor de Europese markt vermoed ik...

BARSLECHT ONTWERP EN HANDLEIDING

VOOR MIJ GEEN PHILIPS MEER

Officiele reactie van Philips Nederland 07-03-2013

Beste Ivan1,

Vervelend te horen dat je niet geheel tevreden bent over de AJ7000.

Je kunt het alarm zeker tot de volgende dag uitschakelen. Dit gaat niet via de snoozeknop, maar de knop waarmee het alarm zelf is ingesteld bovenop het apparaat. AL1 of AL2 (linksbovenop of rechtsbovenop).

Door middel van de middelste knop aan de achterkant van het apparaat (aan de kant van de hoofdknop), kan je de radio ook aanzetten los van het alarm.

We hopen dat je hier wat aan hebt en dat je meer plezier hebt met het gebruik van de wekkerradio.

Met vriendelijke groet,
Philips Webcare

Sorry hoor Philips

Ik heb jullie reactie te laat gelezen.

Ik ga het met jullie tips proberen.

Maar het was toch wel heel wat handiger geweest moest het gewoon in de handleiding staan...

A. Lombarts 07-03-2013

Beste Ivan1,

De wekkerradio is heel eenvoudig te bedienen.
De radio zet je aan en uit door de ronde knop aan de zijkant in te drukken.
Het alarm kun je uitzetten door links of rechts bovenop de knop van de betreffende alarmtijd in te drukken waarna het alarm is uitgeschakeld tot uiteraard de volgende dag. Deze knoppen 2x indrukken om het alarm helemaal uit te schakelen.

Mvrgr
Arnold