Albrecht DR 850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Albrecht DR 850 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John30 30-12-2016

verzorgde design, zuiver geluid, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Albrecht DR 850

De DR 850 klinkt mooi. Zeer verzorgde design. Gebruiksvriendelijke bediening en knoppen. Het scherm van de display is (te) klein (40x52mm). Om "draagbaar" te werken is het batterypack van de constructeur noodzakelijk.
Zeer summiere 4talige gebruiksaanwijzing ingesloten zonder Nederlands. Op de webstek van de constructeur is de gebruiksaanwijzing meer uitgebreid. Daar staat dat 13 talen beschikbaar zijn. Echter op mijn toestel zijn slechts vier talen beschikbaar. Het antwoord van de fabrikant op mijn email-vraag is : “Op uw toestel zijn maar vier talen beschikbaar”.
In de stand-by stand is een rond analoog klokje te zien. Er is ook sprake van een instelbare equalizer. Dit is niet in het geleverde toestel te vinden.

Pluspunten

• loopzuiver geluid
  • op net en battery te gebruiken
  • gebruiksvriendelijke bediening
  • werkt op net en battery
  • ingebouwde batterylader

Minpunten

• geen nederlandstalige gebruiksaanwijzing
  • klein display
  • specifiek batterypack