Fujifilm FinePix F500EXR goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix F500EXR goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Kvanerp 24-03-2013

Goede camera. Eerste ervaringen zijn erg goed. Mooie foto's, makkelijk in gebruik. Er zit ook een fantastische panorama stand op. Tot nu toe ben ik zeer tevreden!

Judith38 31-12-2012

Een fototoestel met veel mogelijkheden.
De foto's buiten zijn heel scherp. De foto's die in de sportstand zijn gemaakt ook prima van kwaliteit. Alleen ben ik niet tevreden over de foto's 'savonds binnen. Ik krijg ze niet scherp en ze zijn donker. Alle standen geprobeerd maar het is nog niet gelukt. Vandaar dat ik de kwaliteit maar een 6 gegeven heb.
Ik maak best veel foto's in de avond en dat is met dit toestel niet mooi.
De exr stand gebruik ik nooit want die foto's krijg ik niet scherp.
Verder een mooi uitziend toestel met veel mogelijkheden.

Menno FCT 23-03-2012

Geweldig mogelijkheden in alle standen. Deze camra is makkelijk te bedienen. Je kan eigenlijk geen slechte foto's maken. Ligt fijn in de hand. Het enige minpuntje is de flitser die omhoog komt. Maar daar is heel goed om te gaan. Wat een geweldig camera.

L.J.B. 07-02-2012

Bijzonder mooie foto's voor een compact camera.
Batterij gaat lang mee.
Degelijk gemaakt.
Enige minpuntje is dat de flitser telkens naar buiten komt bij het aanzetten.

jan van driel bakel 02-12-2011

Na intensief speurwerk en vergelijken op Kieskeurig heb ik de F500EXR gekocht = F550EXR zónder GPS (voor mij niet nuttig als het al werkt...?)en iets minder mogelijkheden, maar zeker voldoende!
Fijn degelijk fototoestel gekocht.
Ben zéér tevreden over de foto's met name buiten in de natuur,zelfs briljant w.b.t. kleur en scherpe details over de totale foto ! TIP: Door foto's weer te geven op een LCD/LED TV scherm krijg je een fantastisch mooi (FULL HD) beeld door gebruik te maken van een directe verbinding mini-HDMI kabeltje (+/- € 12,-00) LCD stuk minder...
Binnen fotos (zaal met weinig licht)moet je, zoals de meeste digitale camera's gewoon uit proberen om de optimale instellingen te vinden Met gebruik bij EXR stand vielen die van mij nogal tegen, vaak onduidelijke bewegende onderwerpen (sluitertijd !) Moet ik nog uit zien te vinden, alhoewel ik geen super resultaat verwacht...?