Olympus VR-320 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus VR-320 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Krens03 28-05-2011
Geschreven voor: Olympus VR-320 zilver

Lijkt op het eerste gezicht prima foto's te maken, maar bij het bekijken op ware grote op de computer zijn de foto's simpelweg niet scherp. Ik heb een redelijk vaste hand maar ook onder de meest ideale omstandigheden zijn de foto's op ware grote niet scherp. Binnen is dit nog vele malen erger, snel genomen actiefoto's idem dito. Voor mij is dit onacceptabel en ik heb de camera terug gebracht, maar als je de foto's niet al te nauw bekijkt is het een aardig toestel. Bediening is intuïtief, de optische zoom is fijn en bladeren door de menu's gaat als een trein. Enige min-punt is de foto's, en laten we wel wezen, daar koop je zo'n ding voor.

perfecto49 18-05-2011
Geschreven voor: Olympus VR-320 zilver

heb deze camera 2dagen in mijn bezit en heb direct alles uitgeprobeerd.maakt zeer mooie foto,s ,ook met maximaal zoombereik zeer weinig ruis.Filmen in HD is ook goed, heb het alleen nog niet op mijn tv uitgeprobeerd.
min puntjes zijn: dat je tijdens het filmen niet in of uit kunt zoomen,het scherm geeft buiten foto,s niet zo scherp weer,(wel op de pc).Wat ik ook erg leuk vindt is, dat er een stand tekenen op zit waarbij het net is alsof je de foto hebt getekend, de kleuren zijn ook uitstekend te noemen.Kortom er zitten heel veel mogelijkheden op en dat voor deze prijs.Ben erg tevreden. Echt een aanrader.