Sony Cyber-shot W380 Digitale compactcamera zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W380 Digitale compactcamera zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Annika1234 04-07-2011

Hele goede camera, mooie foto's, mooi beeld.

En waar ik vooral over te spreken ben is de lens, je kan nog zo trillen of bewegen, je krijgt altijd een scherp beeld. Ik struikelde een keer terwijl ik een foto maakte, dacht zeker dat ik die wel moest verwijderen, maar nee hij was nog steeds scherp.

Heel erg tevreden, goed apparaat. Geen klachten!

Mr. John68 18-10-2010

Een goed cameraatje (broekzak formaat). Heb deze gekozen omdat ik de Sony G lens waardeer. Mijn ervaring met de Sony HX-1 is zeer goed dus vandaar de keuze om dit mini cameraatje W380 erbij te nemen. Gewoon bij mediamarkt gekocht voor 170,-. Ik heb wel even een extra battarijtje besteld bij cheapaccu voor 30,-.

markkever 01-06-2010

Ik heb de camera nu 2 maanden en was in eerste instantie gematigd enthousiast. De foto's leken op het beeldschermpje overbelicht. Maar nu we een week op vakantie zijn geweest naar veel zon en schaduwplekken blijkt de camera echt formidabele foto's te maken. ECHTER LET WEL OP, KOOP ER EEN 2e ACCU BIJ!!
Een dagje foto's maken in een pretpark kost je 1 1/2 accu en ga je met 1 accu echt niet redden!!
Verder vind ik het nog moelijk om objecten zeer dichtbij (de camera schakelt wel zelf over naar macro stand, maar dan nog)goed scherp erop te krijgen. Bijvoorbeeld bloemen/knoppen fotograveren. En zelf ben ik niet echt te spreken over het zeer gladde kleine afdrukknopje boven op de camera waarmee je de foto maakt.
Maar ik zou hem zo weer kopen!
Fantastisch is om panoramafoto's te maken al vind ik wel dat dan de kleuren iets minder worden. Filmen gaat ook zeer redelijk, ook bij later afdraaien op een tv.
Echt wel een aanrader, maar nogmaals, koop er direct maar een 2e batterij bij!

Simoneh20 24-04-2010

Heb het toestel nu een paar dagen in bezit.
Hij maakt mooie scherpe foto's, en is makkelijk te bedienen.
Ben zelf wel fan van de sony camera's en vond de 380 gelijk super om te zien.
Nu werkt hij dus ook super!
Super mooie foto's, regelt zelf wanneer wel en geen flits nodig is.
Ik ben ook enthousiast over het formaat, het is een mooi klein toestel en de black versie vind ik helemaal stoer!Ik ben super tevreden dus!!

AMenting 20-04-2010

Camera nu een aantal dagen in het bezit
kan geen enkele foto fatsoenlijk maken.
Onscherp, vreemde kleuren op de foto lcd scherm geeft ook een vreemd onscherp beeld. ik heb het sterke vermoeden dat er iets mis is met deze camera.
Ga vandaag terug naar de zaak waar ik de camera heb gekocht.

klaasjanZwolle 06-03-2010

Camera een paar dagen geleden gekocht.
Mooi klein, binnen geprobeerd in schemer zonder flitser, goede foto's,
Hier gaan we zeker mooie foto's aan beleven.
Binnenkort gaan we hem goed buiten gebruiken. Ben benieuwd. Maar de eerste indruk is goed