Samsung L77 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung L77 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

fleetwood 29-09-2007
Geschreven voor: Samsung L77 zwart

Heb deze camera nu 2 weken in bezit. Heb getwijfeld tussen deze camera en de canon ixus 75, maar door de 7 x optische zoom en de compacte afmetingen heb ik toch voor l77 van samsung gekozen. Mooie stijlvol camera met duidelijk toegankelijk menu. Niet te veel knoppen maar toch veel mogelijheden. Perfecte foto's. Filmopname is een aardige optie. Met 2GB kaartje (moet afzonderlijk worden gekocht, want dat wordt standaard niet meegeleverd) kun je ook nog eens behoorlijk veel video opslaan waarvan de kwaliteit redelijk is.

Henny RR 09-09-2007
Geschreven voor: Samsung L77 zwart

Mooie compacte camera met 7 x optische zoom. Gebruiksvriendelijk toestel met een goed toegankelijk menu. Meer dan voldoende mogelijkheden. Aardige kwaliteit van de foto's. Leuk dat je ook tijdens het maken van video-opnames kan inzoomen. Redelijke prijs, en aanrader.