Samsung NV 11 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NV 11 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Janne84 06-06-2008
Geschreven voor: Samsung NV 11 zwart

Ik heb hem nu een paar dagen in bezit en hij is afgelopen weekend mee naar Pinkpop geweest. Echt goede kwaliteit foto's en filmpje kunnen maken en me verbaasd over de vele mogelijkheden. Er was alleen een teleurstelling, wanneer je tijdens het filmen in en/of uit-zoomt, dan neemt hij geen geluid op!! Ik ben hiervoor terug naar de winkel geweest, maar dit blijkt zo te horen, het staat ook ergens op de website van Samsung gemeld. Maar ondanks dat blijft het een heel mooi ding.. heb hem dus toch maar gehouden :)

Scheepers 28-05-2008
Geschreven voor: Samsung NV 11 zwart

De Samsung nv11 gekocht nadat m'n vorige toestel, Olympus het na waterschade begaf. Ben super tevreden over het toestel, de fotokwaliteit is zeer goed en het lukt nu wel om praktisch altijd een haarscherpe foto te nemen. De gebruiksvriendelijkheid is zeer goed.
Als enige minpuntje zou je kunnen noemen dat de kwaliteit van het geluid tijdens filmopname niet al te best is, maar daarvoor is het dus ook geen camcorder maar een fotocamera. Overigens is de beeldkwaliteit van de filmpjes behoorlijk goed.
Een week in bezit

Miss denise 23-05-2008
Geschreven voor: Samsung NV 11 zwart

Ik heb deze camera vanaf begin mei en ben erg tevreden! Alles is gemakkelijk in te stellen en als leek kon ik in de (downloadbare, 90 pagina's tellende) handleiding een hoop informatie opzoeken over diafragma, sluitertijd en andere camera specifieke instellingen. Ook op de, speciaal voor NV camera's ingerichte website kan men veel informatie vinden.

Prijs/kwaliteit verhouding is super! Mooie foto's, ook ingezoomd :) Echter, als je gebruik maakt van de ASR functie (voor de trillende handjes onder ons) duurt het vrij lang voordat de foto daadwerkelijk geschoten wordt en heb je vaak als nog een bewogen foto.
Daarnaast kun je gemakkelijk instellingen aanpassen om op een snelle manier een mooie foto te maken.

Heb een los hoesje bijgekocht, de Samsung SCP-A19 past prachtig om deze camera.

Hedwig89 24-04-2008
Geschreven voor: Samsung NV 11 zwart

Ik heb hem nog niet lang, en het is m'n eerste digitale camera. Echt een mooi ding! Veel verstand heb ik er niet van, maar ik had snel door hoe het allemaal werkt. Hele mooie kwaliteit!

haskap 16-03-2008

Een prachtige camera!!

Ik heb een digitale spiegelreflex camera en zocht een kleiner alternatief voor dagjes uit, wandeltochtjes ed.
Nou dit is hem!
Ik heb eerst een Panasonic TZ2 gehad waar ik geen scherpe foto's mee kon krijgen. Zelfs niet met de zelfontspanner! Teruggebracht en toen de keuze gemaakt voor de Canon Ixus 850 IS. Ook deze maakte niet de foto's die ik verwachtte..... Toen heb k de canon verkocht en heb ik de keus gewaagt met de Samsung (met Schneider-kreuznach lens!!). Ik ben normaal geen fan van een camera's die niet tot de fotomerken behoren. Maar deze camera is zijn geld dubbel en dwars waard!!

aantal pluspunten:
* goede foto's in het donker
* veel presets die goed te gebruiken zijn.
* alles handmatig instelbaar (sluitertijd, diafragma, witbalans)
* maar ook goede automaat
* snel
* makkelijke bediening met smart touch.
* haarscherpe foto's met veel kleur, maar kleuren zijn ook weer handmatig in te stellen alsmede de helderheid.
*apart design

Minpunten:
* dikke lensknop aan de voorzijde (maar met hoort wel een beetje bij het model camera.
* geen groothoek

Kortom, een super camera voor een ieder die mooie levendige foto's wil of een kleine kleine camera erbij wil hebben naast de spiegelreflex.

Heb je een vraag, stel hem gerust......voorbeeldfoto kan ook