Sony DSC-T50 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-T50 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Alexander Sporre 01-05-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T50 zwart

Ik heb deze camera laatst gekocht! De camera heeft meer opties dan de productbeschrijven beschrijft op kieskeurig.nl

Wat hier niet vermeld staat is dat je een mooie diashow kunt maken, met bovendien je eigen muziek eronder. Ook zijn er mogelijkheden voor GPS. En als leuke extra kun je je foto's op de camera al bewerken met een tekenset. Door het touchscreen bied deze camera een zeer overzichtelijk bedieningspaneel. Bovendien komt het touchscreen het design ten goede! Een absoluut goede camera.

Henny40 06-03-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T50 zwart

Camera een paar maanden in het bezit en kan alleen maar zeggen...perfect! Kwaliteit van de opnames steekt met kop en schouder boven de 99% cameras uit in dezelfde prijsklasse die er nu te koop zijn.
Van ''belletjes'' (???) heb ik nog niets kunnen ontdekken, alle foto's die ik maak (overdag en s'avonds) zijn rete strak en even mooi!
Heb hier een ook een Nikon D70, maar de laatste tijd neem ik toch liever mijn T50 mee naar een feestje of dierentuin! Supermakkelijke camera met ECHT alles er op en aan wat je je maar kan wensen!