Nikon Coolpix L19 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix L19 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kk71 07-08-2009
Geschreven voor: Nikon Coolpix L19 zilver

Ik heb deze camera vandaag gekocht voor mijn moeder van 80. Ik zocht een simpele camera zonder veel knopjes waarin je kunt verdwalen. Gewoon klikken en een goede foto maken. Dat lukt prima met deze camera. Er zitten een paar simpele knoppen op: aan/uit, zoom, fotostand, terugkijkstand. Hiermee kun je in principe alles doen. In het menu kun je nog wel wat andere opties kiezen zoals een stand voor portretten, filmen etc.
Fotokwaliteit heb ik nog maar snel kunnen zien, en is voor dit doel prima. Over de fotokwaliteit is op internet informatie te vinden

rw72 08-05-2009
Geschreven voor: Nikon Coolpix L19 zilver

Prima apparaat, makkelijk te bedienen en zeer mooie foto's. De kleuren zijn helder en de batterij (oplaadbaar 2600MHP)gaat lang mee. Kortom een goed(koop)toestel prijs/kwaliteit