Casio Exilim EX-S12 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim EX-S12 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

GRiZLOC 14-01-2010
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S12 zilver

Ik ben nu pas een dag in het bezit van de Casio Exilim EX S12 en mijn eerste indruk is geweldig ik had op het internet naar fotos ervan gekeken maar toen ik hem in de winkel zag geloofde ik niet hoe klein hij is. Zo mooi vormgegeven klein compact formaat maar toch tjokvol met technische snufjes. De accu komt met een acculader die binnen een uur volledig is geladen Video's maken in 1280 x 720p voor youtube gaat ook prima al met al een super product in zijn prijsklasse.

rhaarink 03-05-2009
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S12 zwart

Ik heb deze camera nu ongeveer twee maanden in bezit. Heb hiervoor diverse andere Casio Exilim toestellen gehad. Ik ben erg gewend aan het gebruiksgemak. Foto's zijn prima voor een dergelijk handzaam toestel: is erg dun, licht en klein. Veel mogelijkheden. Lange batterijduur. Ik ben erg tevreden, dus de S12 is absoluut een aanrader in zijn klasse!