Kodak EasyShare Z1012 IS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak EasyShare Z1012 IS zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

consuman 02-08-2009

Ik heb de camera nu een jaar en hij bevalt me uitstekend. Beelden zijn mooi van kleur, scherpte, diepte etc. Degelijkheid is ook uitstekend, want ik heb m een keer per ongeluk op de keien laten vallen en los van een miniscule klein krasje op de hoek van de body, helemaal verder niets aan de hand. Videomogelijkheden zijn ook redelijk goed te noemen, hoewel het natuurlijk een fotocamera blijft.

wilfried 12-08-2008

vandaag dit toestel gekocht en de verschillende mogelijkheden even getest,zowel manueel als automatisch,ik ben echt wel onder de indruk van dit fototoestel van de kwalliteit foto's dat hij maakt,ook omdat ik gewend ben van ee reflextoestel te gebruiken,geweldig mooie kleuren en haarscherpe foto's,heb dit toestel voor mijn vrouwtje gekocht,maar ga er zeker ook plezier aan beleven

Philippo 28-07-2008

Sinds enkele dagen in het bezit van deze camera, en ik ben tot nu toe zeker niet ontevreden. De kwaliteit van de foto is echt heel erg goed. Ook de optische zoom is echt geweldig. De foto's blijven perfect scherp bij zelfs 12* zoom. Dit is zelfs gedaan bij sport foto's dus ook nog eens erg bewegelijk. De sluitertijd is ook echt ongelooflijk snel. Die 0.23 seconden klopt zeker!

De video functie is ook een echt plus punt. Op de HD stand is hij echt niet normaal scherp, volgens mij beter dan menig video camera. Ik vind de HD kwaliteit onnodig goed (kost ook heel wat mb's dan uiteraard), en gebruik daarom een stand lager, want die is ook nog perfect.

Éen nadeel wat ook een voordeel kan zijn, is dat de flitser automatisch opent als je de flitstand op automatisch hebt staan (klinkt logisch), maar hij doet het dan ook wanneer ik het niet echt nodig vind en dan schrik je soms opeens als dat klepje omhoog schiet. Dit kan je natuurlijk ook zo instellen dat je het zelf bepaalt.

De reden waarom ik geen 10en geef is dat ik vind dat het altijd beter kan, maar prijs/kwaliteit komt het zeker in die richting.