Sony DSC-W170 geel, goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-W170 geel, goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

arjen sony w170 01-03-2009
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

ik heb de sony w170 nu al 3 maanden maar ben niet tevreden over de op het eerst oog leuke foto,s als je een beetje uit vergroot is de foto niet haar scherp en veel te korrelig ,dit was ik bij mijn 3,3 mp niet gewend
ik ga hem verkopen en ga voor een ander type

syw170 25-07-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

Wat een super toestel! Heb zelf eerst altijd de T-serie gehad, maar dat was echt helemaal niks, daarom een w-serie gekozen. Deze maakt echt veel betere foto's dan mijn vorig toestel, de Sony t-70. Erg uitgebreid, waaronder 5x optische zoom en 28mm groothoek lens. Gelukkig zit er geen touchscreen, want dat was een drama!
Echt een aanradar, zeker voor de prijs die je ervoor betaald!

hussie 18-07-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

Sony net in mijn bezit. Ziet er prima uit. Werkt makkelijk en uitstekende foto's.

carolus 03-06-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

Ik heb hem dit weekend gekocht maar ben zeer tevreden. Je kan alles instellen, dus misschien dat degene die de reactie hiervoor geplaatst heeft geen juiste instellingen ingesteld. De draaiknop heeft verschillende functies, en al deze aparte functies kun je apart instellen, als je dat niet doet, heb je natuurlijk de kans op onscherpe fotos.
Ikzelf wist ook eerst niet of het toestel gelijk een foto maakt als je het knopje indrukt, maar hij maakt gelijk een foto. Een aanrader dus!

Mr JanZ 01-06-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

Na levering meteen uit de doos gehaald en aan het proberen gegaan.
Diverse foto's geschoten op de automatische stand.
Ik was er van uit gegaan dat de foto's in iedergeval scherp zouden zijn.
Jammer, niet dus.
Alle foto's waren onscherp!
Met veel omhaal en handmatige instellingen één scherpe foto kunnen maken.
Toen maar contact opgenomen met de leverancier.
Deze mensen waren zeer vriendelijk, vroegen of ik het toestel wou ruilen voor een nieuwe of dat ik geld terug wou.
Aangezien ik geen vertrouwen meer had in dit type heb ik gekozen voor geld terug.
Ze kwamen het paketje thuis ophalen en met 5 dagen stond het geld weer op mijn rekening.
Netjes opgelost dus.
Ik heb nu een Sony W120 gekocht en deze bevalt uitstekend.
Is in de basis hetzelfde, iets minder groothoek, iets minder Mp en iets minder resolutie display.
En 80 euro goedkoper.
Maakt Wel scherpe foto's!

mikima 09-05-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

Super mooie foto's en de kwaliteit van de foto's is haarscherp. Wat de beeld betreft is het vergelijkbaar met TZ5 van Panasonic maar deze is natuurlijk veel mooier qua vormgeving en design.

Niels11 16-03-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W170 geel, goud

De camera ligt perfect in je hand en de foto's zijn haarscherp. Ik kan maar 1 ding zeggen...
een must have!!!