Casio Card Exilim EX-S10 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Card Exilim EX-S10 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

WII1896 13-03-2008

Ik was op zoek naar een kleine camera met veel mogelijkheden, zo eentje die je gemakkelijk overal mee naar toe neemt. De camera is zeer klein, dun en voelt degelijk aan. Batterij was in een uurtje geladen en ik heb gauw zo 300 foto's mee kunnen maken waarvan veel met flits en heb tevens ook een tiental minuten gefilmd. Foto's en de filmpjes zijn zeer goed, veel gebruikermogelijkheden en eenvoudig in bediening. Al met al zeer tevreden met de aankoop.

Rhodan007 10-02-2008

Ik was op zoek naar een camera die ik in mijn binnen zak kon doen om makkelijk mee te nemen en toch mooie foto's kan maken.
Na wat te hebben gelezen op het grote www en een praatje met een verkoper kwam ik uit op het merk Casio.
De Casio ex 1080 werd zeer goed beoordeeld en volgens de verkoper was de S10 de opvolger. Dit is volgens mij niet waar.
Over deze camera kwam ik geen reviews tegen, te nieuw?
Deze camera voelt degelijk aan, ondanks zijn klein formaat.
Legio optie's die simpel op te roepen zijn.
Alleen de foto's.
Zeker binnen in huis ontzettend veel last van ruis.
Eerlijk gezegd, zo erg had ik ze nog nooit gezien.
Gespeeld met voorgeprogrammeerde settings als handmatig, en ik kreeg geen foto's zonder ruis.
Ook een paar foto's buiten genomen en zelfs hier had ik hier en daar wat last van ruis. Op de display zagen ze er crispy uit.
De foto's op een stick gezet en mee genomen naar de winkel. De verkoper was het met me eens dat er wel heel erg veel ruis op de foto's was.
Hij ging informeren bij Casio of dit normaal was of dat dit een maandag morgen toestel was (althans hij zei dat hij het ging doen).
In ieder geval het toestel omgeruild voor een ex 1080, en deze geeft prachtige foto's zonder ruis onder de zelfde omstandigheden als die ik maakte met de s10.
Dan maar een cm dikker.
En voor de goede orde, hoewel ik al jaren foto's schiet, ben ik absoluut een amateur.