Samsung S1060 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S1060 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

estherke14 19-10-2009

hallo,
ik heb dit toestel nu ook al zeer lang en ik ben er allesbehalve tevreden mee!!
ik heb hem al 2 keer moeten laten repareren aan vanalles en nog wat en hij werkt nog niet! de lens gaat niet dicht, knoppen werken niet, de batterij is voortdurend op.
echt een stom toestel!!

GdH 21-09-2009
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart

Afgezien van het vreten van batterijen/accu's, ook als de camera uit staat, ben ik heel tevreden met de camera. Helaas is het zo dat als je iedere keer dat je de camera wilt gebruiken de batterijen moet wisselen hem snel zat bent.
Mijn vorige Samsung camera (S1050) had dat ook en werd na 2x repareren door deze vervangen, dus misschien zit het probleem dieper dan alleen dit type.

123Jansen123 22-04-2009
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart, zilver

Ik heb dit toestel 2 weken geleden gekocht en ben er mee op vakantie geweest. De foto kwaliteit is prima, ook in het donker. De batterij levensduur is zeer acceptabel, beter dan wat ik van mijn vorige toestel HP gewend was. De instelmogelijkheden zijn ruim voldoende, leuk is dat je foto's enigszins kunt bewerken. De 5x optische zoom werkt goed en dan heb je na 1,7x digitaal inzoomen nog steeds een 3M-pixel plaatje. De opstart-tijd is voldoende kort, eigenlijk best snel. Ik heb er nog geen 100euro voor betaald, prima toestel, O ja, wat met iets tegen viel was het gewicht. Ik had het iets lichter verwacht, de lens en zoom gedeelte is het zwaarste. Maar eigenlijk gaat het nergens over, je krijgt er geen rug klachten van.

P.S.
Mooi groot beeldscherm. Foto's zijn te bekijken met de lens gesloten.

kokkie65 13-11-2008
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart, zilver

Camera maakt goede foto's. Helaas vreet ie batterijen, zelfs GP ReCyko (nieuwe generatie oplaadbare batterijen) zijn in een mum van tijd leeg. Toestel schakelt zichzelf dan uit. Paar uurtjes later weer aangezet en wat schetst mijn verbazing? Hij geeft aan dat de battijen nog helemaal vol zijn! Dit duurt niet lang, na een minuut aan (verder niks gedaan, geen foto's gemaakt of zo) en hij is al weer half leeg. Vreemd...leuke camera, maar stop je zakken maar vol met reservebatterijen als je niet voor een onaangename verrassing wilt komen te staan!

vuurdoop 03-11-2008
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart, zilver

-In tegenstelling tot wat er bij de specificatie staat heeft dit toestel wel voorkeuze voor belichting en sluitertijd.
-Er moeten 2 AA batterijen in.
-Het toestel maakt mooie fotos.
-En ik gebruik het als video apparaat. Met een 4 Gb SD kaartje (12 euro) kun je 120 minuten filmen en de zoom doet het dan ook nog!
-Het geluid bij de opnames is ook prima. Het beeld is minstens even goed als een DV camera...
-Omdat de lensopening en de ccd vrij klein zijn, is de scherptediepte niet fantastisch, maar hij past wel weer in je broekzak en dat kun je van zon nikon toeter niet zeggen.
Ik heb nog weinig kunnen vinden wat me tegenviel.

elly 60 15-09-2008
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart, zilver

Na lang zoeken en vergelijken deze camera gekocht.
Ik heb dit weekend er 350 fotos meegemaakt,ze zijn loep zuiver.
Na een foto gemaakt te hebben zoom je hem in doormiddel van de T knop krijg je het beeld trimmen druk op okè en je hebt de foto helemaal zoals je hem hebben wil.

Louis1959 16-08-2008
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart, zilver

Ik heb de Samsung S1060 gekocht en hem uitgetest.
Ik moet zeggen dat ik voor het bedrag dat ik er voor heb betaald zeer tevreden over ben.
De foto's zijn in een woord mooi, scherp en contrastrijk. Mooie diepe contrasten en kleuren!
De films zijn redelijk maar daar gaat het bij deze camera niet om.
Ik had ervoor de Samsung NV24 HD gekocht maar was zeer ontevreden over de fotokwaliteit en het belabberde geluid van de film. Nu heb ik deze camera ervoor in de plaats gekocht maar voor het geld, ruim 200 euro goedkoper toch veel meer waar voor je geld
De camera ogt degelijk, stevig en het maken en verwerken van een foto is snel.
Deze camera heeft precies dezelfde kwaliteiten als de Samsung S1000 en de D103, die ik beiden heb gehad.

Om foto's te maken is de Samsung S1060 een geweldige camera voor een lage prijs!! Als je die koopt zul je geen spijt hebben en het bedieningsgemak is kinderlijk eenvoudig.
Ik ben er zeer tevreden over!

Talitax-- 08-07-2008
Geschreven voor: Samsung S1060 zwart

Ik heb de samsung S1060 in het zwart. De kleur sprak mij meteen aan. Maar echt een heeel mooie camera! Door de 10 megapixel maakt hij scherpe en mooie foto's. De 5 keer optische en 5 keer digitale zoom vind ik fantastisch!
Ik heb deze camera nu een paar weken in bezit en gelijk aan iedereen laten zien. Echt iedereen kon met deze camera omgaan! In het begin twijfelde ik omdat het toch niet een goedkope camera is... Maar de camera is het geld helemaal waard!