Samsung Digimax i85 zwart, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Digimax i85 zwart, rood, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Compuhulp 23-06-2008

Heb de capmera nu al een tijdje en vind het echt een top ding.
Voordelen: filmp redelijk tot goed voor zo'n camara, compact, stevig, geen uitstekende onderdelen (lens)
Nadelen: misschien iets te kleine knopjes. Verderen van foto na schieten kost me te veel tijd. Geen normale usb kabel. Opladen flitser duurt wat lang.

Verder niets dan lof. mp3 en city guide gebruik ik persoonlijk niet, maar kan misschien wel handig zijn. Filmpje omzetten gaat goed, ook incl ondertitel. Heel soms heb ik het probleem dat ie niet aangaat, terwijl ie net opgeladen is. Dan moet je de batterij er uit halen, beetje pielen en dan doet ie het weer. Zal wel een contactje zijn. Soms best lastig.

Kortom fijne camera, jammer dat ik er zo weinig over lees.

Tim van den Berg 02-02-2008

Hallo,
Ik heb deze cam nu een week en ik ben zeer tevreden. De fotokwaliteit is boven verwachting, het apparaat is super strak en degelijk. Wat ik jammer vind is dat ik de sterkte van de flits alleen via pre-instals kan aanpassen. Leuk voor beginners maar ik wil het variabel kunnen. Zelfs bij weinig licht heb ik goed belichte foto's, voor mij wonderlijk met zo'n kleine lens. Ik heb ook een sony met een grote zeiss kijker, die is niets scherper ook niet met weinig licht. Ook de mp-3 functie vind ik goed werken, niet nodig voor een camera maar wel leuk om te spelen. Kortom zeer tevreden met dit wonder der techniek.