Olympus Digital Camera FE-300 Black zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Olympus Digital Camera FE-300 Black zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Vivian 27-05-2008

Ik ben erg blij dat ik dit toestel heb gekocht,..Het is een mooi en gemakkellijk te bedienen toestel.
Hij maakt mooie heldere foto's. Ook bij weinig licht.
Je kan ook snel van programma wisselenen,..bijv. actie foto's of close-up. Verder kan je videobeelden opnemen of een tekst bij een foto zetten,..
ook heeft dit toestel een smile shot het toestel maakt snel 3 foto's in de standby stand, als hij een lachend gezicht herkend! En je kan ook nog foto's bewerken (draaien,verkleinen enz.) En dit alles in het nederlands,..dat is wel zo makkelijk. Ik heb lang niet alles verteld wat dit toestel kan,...je kan hem zelfs aanstuiten op je printer,..géén computer nodig!
Mijn eerste indruk is,.een mooi, gemakkelijk te bedienen foto toestel die super foto's maakt. met veel mogelijkheden.