Fujifilm FinePix S5800 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix S5800 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

singlekoningin 07-07-2009
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Dit is een perfecte camera voor mensen die net iets meer willen dan een huis tuin en keuken camera. Ook de kwaliteit van filmen valt helemaal niet tegen , zelfs het geluid er van is goed.
Ik heb altijd met heel veel -plezier foto's gemaakt met deze camera en gebruik hem nu nog vaak naast mijn spiegelreflexcamera!

jacobsenm 27-05-2009
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Ik heb deze camera in Januari 2009 gekocht met de veronderstelling dat hij nog beter zou zijn dan mijn oude Fujifilm 2800z, die jammer genoeg, kapot ging.

Viel toch tegen. Mijn oude 2 Megapixel camera uit 2002 maakte veeeel mooiere fotos. De kleuren waren veel echter en fleuriger dan de kille foto's die ik met deze camera maak.

Verder heb je veel eerder kans dat een foto mislukt dan de Fujifilm 2800z die ik had.
Of het nu de auto of de p stand is.

Jammer,want wat een mooi toestel is het toch en wat een mooie prijs. Ik had tegen mijn vrouw gezegd, voordat ik hem kocht. Als hij de kwaliteit heeft als mijn oude 2600 camera dan vind ik het allang best.

Echt jammer.
Ik heb veel instelling geprobeerd die in dit forum staan, maar ik ben helaas niet tevreden.

woef 06-12-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Ik heb deze ook gekocht, omdat goedkoop is, maar hij voldoet niet aan mijn wensen.
je moet met deze camera , vaak en veel fotos maken, en zal wel paar erg mooi zijn, maar de rest kan onscherp zijn etc..En zoom is onscherp dan normaal afstand.

voor zware eisen zou ik andere camera kiezen.

Maar ben wel tevreden over deze , want lange batterijstatus!!

Michel2007_nl 11-11-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Uitstekende no-nonsens toestel.Op auto maak je zeer acceptaele foto's,op handmatige instelling kan dit nog verbeterd (geforceerd soms) worden,bv een bewust bewogen foto,of bewust onderbelicht etc.
Voor dit geld koop je een prima camera,van macro tot superzoom hele acceptabele foto's,leuk voor kiekjes en op de handmatige stand veel vrijheid om zelf invloed te kunnen uitoefenen op de foto.

Drie jaar geleden kocht ik een Canon 4MP 4OZ die 2x zo duur was.

Ongeloofelijk wat dit ding kan voor bijna de helft!

Matthijsvh 28-08-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Mooi toestel. Heb een aantal foto's gemaakt en die waren zeer scherp en mooi. Echt een topper. Had eerst een Olympus C480 zoom met 4mp en 3x optische zoom en dan is dit een super verbetering. Gelijk een geheugenkaartje van 2gb erbij gekocht en een setje oplaadbare batterijen

Mrs Janneke 20-08-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Ooit had ik een S304 waarmee ik erg gelukkig was, maar die ging stuk helaas. Toen een S5000, heerlijk toestel maar ook die begaf het na 3 jaar. Omdat ik superblij was met de kleuren en het zoombereik kocht ik vol vertrouwen de S5800 maar wat is dat een tegenvaller. Binnen zonder flits fotograferen levert zeer matige en vaak korrelige foto's op, heb al met alle standen geëxperimenteerd maar geen van allen voldoet. De kleuren van de buitenfoto's zijn ook niet de stralende fujikleuren zoals ik ze kende. Ik ga denk ik op zoek naar een ander toestel en geef deze aan mijn 9-jarige dochter. Want daar is het wel een leuk toestel voor.

Ron. 26-07-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Mooie camera, Veelzijdig. Goede kwaliteit/prijsverhouding Zeer gebruiksvriendelijk zowel voor de leek als voor de echte amateur. In 3 sec. gebruiksklaar. Duidelijke uitvoerige gebruiksaanwijzing. Minpuntje; paarse strepen op het scherm, wat niet altijd te zien is op de foto.

robs2008 25-06-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Mijn Nikon d40 verkocht ivm grootte, stof op sensor en toch wat tegenvallende kwaliteit.

Deze camera is een perfecte vervanger + mogelijkheid filmpjes

goldie 25-06-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Onlangs dit toestel aangeschaft en zeker nog geen spijt. We wouden eerst de s5700 kopen maar hebben toch maar gekozen voor de opvolger (de S5800). Tot nu toe bevalt het toestel uitstekend. Het toestel geeft mooie foto's, is gemakkelijk te bedienen, mooi groot helder LCD scherm, krachtige flitser.

rob m 23-06-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Prima camera, al wat foto's gemaakt en ben zeer tevreden. ook met 10× optische zoom blijfen de foto's van goede kwaliteit. Goede camera voor een mooie prijs.

StarFire 07-06-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Ik heb hem nu al even en je kunt er hele mooie foto's mee maken. Vooral met de Macro functie zijn ze haarscherp te krijgen. Ook de gewone landschaps- en andere buitenfoto's zijn zonder meer goed te noemen.
Voor binnen moet je goed kijken welke instellingen je neemt. Als je hem op automatisch zet, dan is het al gauw overbelicht, maar als je de feest instelling gebruikt wordt het al beter.
Als je probeert binnen zonder flits te fotograferen, dan zijn de foto's niet meer scherp en zijn ze nogal korrelig.
Gewoon diverse dingen uitproberen.
Hij is inderdaad wat groot om hem in je zak te steken, maar dit type toestel kan nu eenmaal iets meer dan de kleine compact camera's met maximaal 3 keer zoom.

Henni 8 16-04-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Ben heel tevreden. Foto's van zowel binnen als buiten zijn erg goed. Met heel weinig licht kun je toch gewoon prachtige foto's maken.
Ik doe verder weinig met de bijzondere instelmogelijkheden die er wel opzitten. Voor mij volstaat het dat er een paar functies opzitten die ik zo in kan schakelen en het gewenste resultaat geven. (altijd juiste belichting, bewegingsstabilisator, fotograferen met weinig licht en toch zonder flits)

Toestel ziet er ook mooi uit. Jammer dat het net te groot is om in je zak te stoppen.

E. Hage 16-03-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Het toetel is eenvoudig in gebruik voor het maken van snelle foto's, maar ook als je wat meer tijd hebt om e.e.a. in te stellen kun je er goed mee aan de gang. Handige instellen is de natural light & flash, waarbij de camera achter elkaar twee foto's neemt , één met en één zonder flits, zodat je later kunt kiezen wat de mooiste is. Voor relatief weinig geld een hele handige camera....

Keesjeprofi. 14-03-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Heerlijk en gemakkelijk toestel, een echte aanrader.
Hoewel ik geen prof ben gaat alles eenvoudig en ook zijn de instellingen een fluitje van een cent
Sinds 2weken in bezit.

Alexander2008 18-01-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Heb het toestel nu een paar dagen.
binnen een dag heb je hem helemaal door. daarna kan je er heerlijk van gaan genieten.
het toesten is als je hem aanzet binnen 2 sec gebruiks gereed. geen spijt van mijn keus.

L vd Schilden 02-01-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S5800 zwart

Een zeer nette camera met goede functies voor de fotograaf die nét eventjes wat meer wil dan de auto-functie van z'n 3x optische zoom compact camera... Zeer gebruiksvriendelijke manual opties maar ook een degelijke auto-stand.. Heb met deze camera al een behoorlijk aantal leuke plaatjes geschoten...