Olympus XZ-10 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus XZ-10 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wildeman_be 18-12-2013
Geschreven voor: Olympus XZ-10 zwart

Ik heb dit toestel aangekocht ter vervanging van mijn verongelukte Canon S90. Deze Olympus evenaart moeiteloos de kwaliteiten van de S90. Het gebruiksgemak is groter en autofocus lijkt alvast een stuk sneller. De voorgeprogrammeerde modussen zijn zeer uitgebreid. Dit zullen mensen die graag een speciaal kiekje trekken zonder daarom fotobewerkingsexpert te zijn zeker kunnen appreciëren. De touchscreen focus is voor mij een openbaring. Ook in manuele bediening blinkt dit toestel uit, hoewel het hier aanpassen is naar bediening. Dit zal ongetwijfeld snel wennen na decennia Canon. De stevige body geeft een zeer degelijke en robuste indruk. Een manusje van alles. Top!