Samsung EX2F zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung EX2F zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

milanoac 23-04-2013
Geschreven voor: Samsung EX2F zwart

Ik heb deze camera sinds een paar maanden.
Over de camera ben ik wel tevreden hij neemt mooie foto's ook bij weinig licht nadeel is wel dat als je hem in Smart stand hebt staan je niet teveel moet bewegen in donkere ruimtes anders worden de foto's erg wazig.
Maar wat me ontzettend tegenvalt is het wifi gebeuren want daarom is mijn keuze op deze camera gevallen ik denk je hoeft hem niet meer aan te sluiten op je pc gewoon via wifi en het is zo gebeurd. In het begin een aantal updates gehad voor "betere "werking van het wifi gebeuren want de verbinding viel nog wel eens weg naar een foto of 40 overzetten. Maar bij de laatste update is het zover zelfs dat de camera zichzelf helemaal reset in fabrieksinstellingen en je alles weer opnieuw moet instellen als je gebruik wil maken van Autobackup ( wifi foto's overzetten )

Ik heb contact gezocht met samsung en het enige zij me vertellen is neem even contact op met het reparatie centrum en dan stuurd u hem op voor reparatie. Ik heb zelden zoon slechte service mee gemaakt als deze.

Dus gezien de slechte service van samsung zou ik opletten met het kopen van deze camera.