Sony DSC-HX10V zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-HX10V zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Frank13-02 29-03-2013
Geschreven voor: Sony DSC-HX10V zilver

Prima camera met vele mogelijkheden! Je kunt sluitertijd en diafragma zelf instellen en is is voor iedere scene wel een mogelijkheid. De kwaliteit van de foto's is echt super! Ook wanneer je 's avonds buiten zonder flits (wel met vaste hand) foto's maakt. Ligt goed in de hand ondanks hij wel wat groter is dan andere compactcamera's. Wanneer je de flits gebruikt moet je er op letten dat je vinger deze niet tegenhoudt, maar daar wen je snel genoeg aan en is niet storend. Wel vind ik de flits erg fel. Foto's die je binnen maakt worden hierdoor erg flets en kun je vrijwel niet vermijden. Een optie om de flits af te zwakken mist dan ook in tegenstelling tot andere compactcamera's. Een ander klein nadeel is dat hij voor iedere dag de foto's in een aparte folder zet. Wanneer je de foto's dus op je pc wilt zetten zul je meerdere mappen moeten openen. Al met al is en blijft het een aanrader deze camera!