Daalderop CombiFort 32/80+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Daalderop CombiFort 32/80+ op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Stijn 05-02-2020

Trekt op niets, nooit meer daalderop!

Geschreven voor: Daalderop CombiFort 32/80+

Na 10 jaar hebben we ondertussen bijna het hele toestel vervangen. Nu weer de ventilator, motor driewegklep en printplaat. Kostenplaatje: 529 euro voor enkel de stukken, waarvan enkelen al reeds voorheen zijn vervangen. Als ik dit hier lees zijn de klachten bijniedereen dezefde. Het zijn afzetters, puur bedrog! Nooit Daalderop!

Minpunten

• Duur
  • Geen kwaliteit
  • Dure vervangstukken
  • Welke service?

fews 17-01-2015
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 32/80+

zeer dure ketel en ook gekeurd na installatie door externe dienst dus installatie was ok heb daar zelfs documenten van
Na enkele weken reeds problemen en moest er een gelijkrichter worden tussen geplaatst
Ketel nu 5 jaar en al veel kosten momenteel druksensor gewoon afgebroken met overstroming tot gevolg. Nu al drie dagen in de kou wachtend op onderdeel. Wat onderhoud betreft jaarlijks onderhoud gedaan en telkens zijn er wel dingen zoals ionisatiepen die moet vervangen worden. Tevens zijn er weinig mechaniekers die de ketel kennnen. Blijkbaar is er hier van daaldrop weinig ondersteuning terwijl deze ketel mij werd aanbevolen als beste op de markt op dat moment. Maw praatjes tegen de vaak en als het om verkopen en installeren gaat staan ze te drummen, gaat het echter om onderhoud, service en reparatie dan zit je in de kou letterlijk en figuurlijk

WERIS Renaud 10-07-2015

Heel spijtig, zoek een IDdealer daalderop en alle wisselstuk zit in een valise !!!! dan lang wachten is niet logisch!!
Vanaf 2012 5 jaar omnium als u heb gekozen voor IDinstalateur dan kost niet normaal.
Nu alle mechanisch valt in panne.

Itho Daaldderop BE 10-05-2015

Beste
Ik ben reeds 16 jaar in dienst bij Daalderop.
Graag zou ik weten wie dit toestel bij geplaatst heeft
De door u genoemde gelijkrichter is een scheidings trafo die in de Normaal in de BE toestellen ingebouwd zijn .
De druksensor die afbreekt heeft meestal een externe Oorzaak
maar dit kan alleen maar ter plaatse vastgesteld .

We hier in België een eigen onderhoudsdienst die te bereiken is op 03/7803090

Met Vriendelijke groeten
Freddy

geendaalderopmeer 26-05-2014
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 32/80+

NOOIT MEER DAALDEROP!! Onze ketel is een lopende rekening!

Talloze malen de ontstekingspen vervangen, ventilator kapot, regelunit... noem maar op.

Ik ben al bang voor devolgende keer dat de ketel uitvalt.

Nooit meer Daalderop. Is gewoonweg Rommel.

lawrence_o 11-07-2014

Ik kan U enkel maar bijtreden. Idem met mijn exemplaar. Driewegklep stuk, in het begin geen warm water, nu regelunit stuk en dan die prijs: 500 euro voor een ding waarvan de losse componenten bij mekaar geen 10 euro kosten... Ik voel mij achterlangs droog genaaid door Daalderop. Als men ziet hoeveel problemen dit type ketel veroorzaakt bij de mensen hier op internet kan je enkel vaststellen dat men onderdelen van de slechtste kwaliteit inzet om nogmaals puur op onderdelen in je zakken te zitten. Door de vele problemen laten wij momenteel onderzoeken of we Daalderop juridisch aansprakelijk kunnen stellen. Er is namelijk een verschil tussen iets wat zeer sporadisch eens stuk gaat of wanneer het aanhoudend is en bovendien wanneer blijk dat de helft van hun klanten met dit type ketel soortgelijke problemen ervaart!