Pioneer BDP-120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer BDP-120 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Peetje 1971 18-01-2011
Geschreven voor: Pioneer BDP-120

Deze zwart glanzende BDP-120 blu-ray speler is het "instap model" van Pioneer.
Voordelen; Zeer mooi beeld (ook bij upscalen).
Goed geluid.
Duidelijk en eenvoudig menu.
HDMI, optisch en component uitgang.
Redelijk stil.
Prijs-kwaliteit.
Software-Update uitvoering makkelijk.
Nadelen; Trage opstart (Met snelstart functie is dit
te verhelpen)
Display is niet echt duidelijk te lezen.
Speelt geen CD-MP3 af.
Afstandbediening heeft kleine knoppen.

jc6805 20-05-2010
Geschreven voor: Pioneer BDP-120

Ik heb de ervaring dat deze speler niet alle bluray-discs kan afspelen. Ik heb de speler enkele maanden en de speler blokkeert bij de discs van "Terminator Salvation" en de "Millenium I".
Verder wel prima beeld via HDMI-aansluitng, ook bij afspelen van DVD's, zeer mooi resultaat van de upscaling naar 1080p. Ook geluid is prima, via Yamaha-versterker !
Wel zeer trage opstart, ik heb nog een sony bdp-350 player en die start heel snel op !

Antoine Kemperman 17-02-2010
Geschreven voor: Pioneer BDP-120

Voor een low budget Blu-ray een prima apparaat van goede Pioneer kwaliteit. Verwacht gene exotische mogelijkheden (die je toch amper gebruikt). Eet tot nu toe al mijn Blu-rays en DVDs. Perfect beeld (via HDMI op LCD TV). En lekker strak vormgegeven (lekker zwart!).

internetsmurf 04-12-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-120

Heb deze speler vorige week gekocht en moet zeggen het is een zeer goede speler. Tot nu speelt hij alles af wat ik hem voorschotel. Ik heb nog niet zoveel blu-ray schijfjes dus weet niet of hij die ook allemaal slikt. Ben tot nu dus zeer tevreden. De audio en video kwaliteit is subliem te noemen. Al mijn audio en video is van pioneer en ook deze speler is van deze zelfde kwaliteit.

Dennisvs 02-12-2009

Afgelopen week gekocht.
Weinig leuke opties (bijvoorbeeld steaming, of online opties)
Speelde ook 1 op de 3 films niet af.
Voor het geld ben ik niet tevreden