Marantz BD7004

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz BD7004 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Aalberts 15-10-2011
Geschreven voor: Marantz BD7004

Als hij werkt is het een super speler.
Maar met enige regelmaat (na ca 50 disc's) moet het loopwerk vernieuwd worden. Wij hebben de speler nu 1,5 jaar en is al 2 keer teruggeweest voor reparatie.
We maken er relatief weinig gebruik van, maar na een paar disc's loopt hij alweer vast. Dit is echt irritant en volgens de reparateur een bekend probleem bij dit apparaat.

Rob258 05-02-2010
Geschreven voor: Marantz BD7004

Ik gebruik hem bij een Philips 52" LED backlight TV en AV8003 audiosysteem dus audio en beeld zijn meer dan OK. Ook van bestaande DVD's die echt veel mooier worden dan ik ooit op een hele goede beeldbuisTV had gezien.
Gezien de prijs had ik echter meer degelijkheid en gebruiksgemak verwacht. De lade is niet steviger dan van een speler van €100,- en het duurt werkelijk vele seconden voordat een nieuwe plaat is geladen en begint met afspelen. Alleen het openen van de lade kost al 10 seconden.
Volgens een kennis zou dat bij Philips niet het geval zijn

Marnix2009 20-01-2010
Geschreven voor: Marantz BD7004

Gewoon een hele goede BR-speler.
Klinkt en oogt goed in combinatie met mijn Marantz NR1501 receiver + B&W MT-30 speakers.
Als je alleen voor de fucntionaliteit en kwaliteit gaat zijn er andere merken (panasonic, sony) die veel goedkoper gelijkwaardige BR-spelers bieden. Maar die zien en minder mooi uit....

ron67 01-08-2009
Geschreven voor: Marantz BD7004

Deze speler is sinds deze week op de Nederlanse markt. Omdat ik uit de zelfde range van Marantz al een versterker heb (SR6003) en een cd-speler (CD5003) heb ik gewacht op de bijpassende Blu-ray speler. Omdat ik gebruik wil maken van Dolby TrueHD en DTS-HD heb ik hem via de versterker op de tv aangesloten. Heb een tijdje zitten vogelen om beeld te krijgen en toen was het spannende moment daar. Concert for lady Di erin en gaan met die banaan. Wat een superstrak beeld :-) en dito geluid. Echt geweldig!!! Maar,....ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat qua prijs/kwaliteit verhouding deze speler het van een hoop andere spelers gaat verliezen. Panasonic en Sony bijvoorbeeld bieden voor minder dan de helft van de prijs even goede spelers. Dit zijn dan wel spelers die qua looks niet combineren met versterkers e.d. van datzelfde merk. Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop.