LG BD300 Blu-ray high definition player

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG BD300 Blu-ray high definition player op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

almkreek 26-03-2009

Sinds kort deze speler in huis en kan niet anders zeggen PERFEKT!! wordt geleverd met hdmi kabel in doos en moet zeggen dat deze kabel in tegenstelling tot wat ze in de winkel willen doen geloven prima werkt!! Geluid dvd's kunnen met een random functie afgespeeld worden, kortom, zeker voor deze prijs een aanrader!!! De gewone zelf gebrande dvd's worden prima geupscaled, dus wat mij betreft gewoon kopen!!!
V.w.b. degelijkheid kan ik niets over zeggen, nog te kort in huis.

luc9 23-02-2009

Heb de LG BD300 uitgeprobeerd, prachtig mooi apparaat, Blu Ray goed, gewone Dvd's goed, alleen het apparaat speelt geen AVCHD films af, wat wel vermeld staat op de doos op de speler zelf en op de gebruiksaanwijzing, zodoende heb ik hem terug gebracht omdat ik veel AVCHD films heb.

janmaarssen 22-02-2009

Deze speler gisteren aangeschaft als vervanger voor de sony bdp s300. Het aanzetten en laden van een schijf duurde op de sony soms twee minuten. Zeer tevreden over de LG! Aanzetten en laden in nog een 20 seconden! Blu ray is alsof je erbij bent en ook de dvd's worden prima geupscaled! Je ziet het verschil met blu ray amper! En dat voor een prijs dik onder de 200 euro's. Topper! Niet langer zoeken dus.

gerard04052008 02-02-2009

heb deze blu-ray gekocht samen met de lg 37 7000
is een uitstekende combinatie de blu-ray geeft zeer scherp beeld en is makelijk in bediening en de sym link werkt ook erg prettig,
kan nog niks zeggen over de bd-live omdat ik hem nog niet heb aangesloten op het net.

kwaliteit prijs is het zeker een aanrader wat hij moet doen doet tie uitmuntend
zeker een aanrader

J. de Rooij 19-01-2009

Heb het apparaat inmiddels een week in mijn bezit. Op zich een mooie machine met een prima beeldkwaliteit. Helaas krijg ik met behulp van een optische kabel geen DTS op mijn cinemaset (Panasonic SA-PT550). Ook jammer is het dat je foto's met een hoge resolutie niet kan afspelen op de BD300. Dat vind ik een gemiste kans. BD-life heb ik nog niet zien werken, hoewel wel aangesloten op internet.
Jammer is ook dat het laatje waar de disk in moet niet écht solide aanvoelt.

german 11-01-2009

Na ruim 1 week, kan ik zeggen dat ik dit een hele goede blu-ray speler vind. Hij is snel, mooi vormgegeven en handig in gebruik. De menu's zijn duidelijk en overzichtelijk. De afstanbediening vind ik een drama. Er zitten veel te veel knopjes op en het wordt daardoor erg onoverzichtelijk. Lekker belangrijk dat ik ook andere producten kan bedienen met deze ab.
Maar het belangrijkste vind ik dat deze speler een perfect plaatje weet neer te zetten, zowel met blu-ray's als gewonen dvd's. Het upscalen van gewone dvd's is zo goed dat het verschil met blu-ray niet groot meer is.

1 ding is met nog niet duidelijk, als ik de gebruiksaanwijzing goed begrijp kan deze speler de nieuwe audioformaten zowel via HDMI als via de optische of coax uitgang doorgeven?

Edwin V 05-01-2009

Super blu-ray speler en zelfs beter dan een DVD speler. Alle aansluitingen zitten erop, snel, stil, nog geen problemen gehad en samen met mijn LG LCD scherm + Yamaha receiver een zeer goede combi. Gezien de lage prijs geef ik voor alles een 10.

woef 31-12-2008

Deze speler slaat over, soms schokkende beelden, als je op 1 dag veel films ga kijken, dan slaat ie over, en let op, speler wordt ook warm! Dus niet zo lang gebruiken.

Deze speler past goed bij 100 HZ En FULL HD, dan is prima beelden.

Bij HD-READY niet, minder goed.

Maar ik heb hem gekocht, omdat hij goedkoop was.

BRAM sl 25-12-2008

deze speler voldoet aan al mijn verwachtingen.normale
muziek dvd laat hij een goed
plaatje zien,maar klankmatig
verslaat hij alles wat ik toch tot nu toe gehoord heb,
en dat op normale dvd!!
de laadtijd is hij een van de
snelste.als je dan de blue ray
disc planet earth [5 disc]er
mee gaat bekijken,en dan het
liefst op een groot scherm
met ful hd,dan is het genieten!!hij krijgt van mij een 10.

Larzz 27-11-2008

Na HD-dvd toch maar over gestapt op blu-ray.heb een HD-beamer. Deze LG BD300 is een schot in de roos. Prachtige speler met veel mooie functies. Speelt alles af, behalve HD-dvd. Laadt heel snel: 12 seconden voor een BR. Prachtig beeld via HDMI.Prima geluid en ook een USB aansluiting.Kreeg er nog gratis 10 blu-rays bij ook bij een grote winkelketen. Koopje!