Zibro SRE 229 TC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zibro SRE 229 TC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

lucianos 10-08-2013
Geschreven voor: Zibro SRE 229 TC

Heb dit toestel gekocht om bij te verwarmen in de winter. Heb een living van 5 op 4 meter (hoogte is +/- 2m40.
Dit omdat ik op centrale verwarming met gas verwarm en met koude winters als deze duurt het uuuren vooral de kamer wat op temperatuur is, als je een dagje bent weggeweest.
Nu zet ik eerst de zibro aan en na een half uurtje is de kamer op temperatuur, super!!! Ik laat de zibro dan nog een 2 tal uurtjes draaien en zet hem dan uit.
Het probleem is dat hun petroleum 50 eur voor 20 liter kost!
En als je petrol van een ander merk gebruikt vervalt je garantie van 4 jaar als het bij hen in de maak moet! Dit is echt spijtig en woeker vind ik. Aan de ene kant zogezegt "goedkoop" bijverwarmen, maar aan de andere hun eigen merk van de petroleum verplicht laten gebruiken TEGEN WOEKERPRIJZEN. Dit is toch koppelverkoop en verboden in Be. dacht ik?
conclusie: Het is een goed toestel.
Met één tankje van 4l doe je zonder problemen 20 uur.
Maar de door Zibro geleverde brandstof is schandaaalig duur.
Dus best gebruiken om wat bij te verwarmen.
Als ik een kamer als deze de hele maand zou moeten verwarmen met deze Zibro, kom ik ook aan kost van 150€ per maand, en dat voor één enkele kamer..