Philips SCD498

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SCD498 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Willemijn 06-08-2009
Geschreven voor: Philips SCD498

Deze babyfoon anderhalf jaar in bezit gehad. Geluid was heel goed. Maar oplader heeft het begeven. Kan de ouderunit niet meer los van de oplader zetten. En op de oplader valt de ouderunit ook uit.
Heb naar philips gebeld. Heb het apparaat nu omgeruild voor een nieuwe versie. Ben benieuwd of die het beter doet.
Bereik was ook niet ver helaas.
Apparaat was goed te gebruiken voor in en om het huis.

Mahk Jchi 16-04-2008
Geschreven voor: Philips SCD498

Uitstekende babyfoon. Erg blij met de gevoeligheid van de sensor. Je kunt de eerste kleine geluidjes al horen (als je dat wilt, op de gevoeligste stand), dus je kunt reageren als je baby'tje de eerste siganlen van honger geeft (ipv pas als er al gehuild wordt). Geen enkel probleem met de ontvangst (in een huis uit 1970), stoort ook totaal niet met andere bronnen. Hij is ook erg mooi klein en verder leuk vormgegeven. Ook handig dat je 'm zonder volume kunt laten werken (dan geeft 'ie het geluid mbv lichtjes weer).

Enige nadeel is dat je bij fel zonlicht niet goed kunt zien of de zender aanstaat (lichtje 'ON' is maar zwak, met opzet), maar hij piept even als je 'm uitzet, dus daarna weer dat knopje indrukken en je weet dat 'ie aanstaat. (Als je kindje overdag boven slaapt, bijv.)

Prima bereik binnenshuis, maar een paar huizen verder in de tuin, helaas geen ontvangst meer... dat viel wel wat tegen.
Geweldige babyfoon, wil geen andere meer.

Miss Diana 06-07-2007
Geschreven voor: Philips SCD498

Wij hebben deze babyfoon gekocht nadat we de gele Philips SCD487na een paar dagen teruggebracht hadden.
Over deze babyfoon zijn wij zeer tevreden. Het geluid en ontvangst zijn goed en duidelijk zonder storing. Je kunt de gevoeligheid van de zender op afstand
instellen. Zo kan je bij twijfel de instelling tijdelijk wijzigen zodat je even constant alle geluiden uit de kinderkamer hoort.
Verder blijft de babyfoon erg lang stand-by (meer dan 12 uur) op de bijgeleverde oplaadbare batterijen (de SCD487 doet dit absoluut niet wat de reden was waarom wij hem hadden teruggebracht).
Ook de sterretjes lamp is lief maar dat is bijzaak.