Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton en Marika 18-10-2023

Bedankt Amslod !

Wat doe je als op een dag de e-bike van je vrouw gestolen wordt en je eigen e-bike met een defekte accu onbruikbaar in de schuur staat? Tja,dat hadden wij dus enige tijd geleden!
Nou, dan ga je naar de Amslod winkel in winkelcentrum Woensel in Eindhoven want daar kun je de hele selectie Amslod fietsen bekijken en direct een of meer proefritten maken zodat je zelf kan ervaren hoe prettig deze Amslod e-bikes aanvoelen en met een duidelijk display bedienbaar zijn om maximaal gebruik te kunnen maken van alle opties die er standaard gewoon opzitten en dat alles voor een hele scherpe prijs!
De verkoop medewerker nam uitgebreid de tijd om uitleg te geven over de verschillende uitvoeringen en hun mogelijkheden, inclusief de mogelijkheid tot direct verzekeren via Amslod en zorgt dat alles duidelijk is voordat je eventueel een aankoop doet,
ook kregen wij voor mijn oude e-bike nog een leuke inruil prijs terug en bovendein kregen we er 2 gratis fiets helmen bij.
Binnen een week na de aankoop werden de nieuwe e-bikes op afspraak keurig thuis afgeleverd en door de de Amslod bezorger afgesteld , technisch gecontroleerd en getest en werd ons nogmaals uitgebreid uitleg gegeven over de werking en het gebruik van de e-bikes.
Kortom, wij zijn zeer tevreden over de het hele aankoop proces en zeker ook over onze nieuwe fantastische Amslod e-bikes!
Nogmaals bedankt mensen van Amslod.

Johan Avontuur 18-10-2023

Goede informatie gekregen bij het bezoek bij mij aan huis, diverse fietsen uitgeprobeerd. Keuze gemaakt en die is daarna snel geleverd. Mooie fiets en ben nog bezig met het wennen aan de fiets. Ik ben benieuwd of de opgegeven capaciteit van de batterij ook met de praktijk overeen komt. Verder een klein smetje, de gratis bijgeleverde valhelm is wat aan de kleine kant en niet door mij te gebruiken.

Sonja 18-10-2023

Heel vriendelijk geholpen in de winkel.
De verkoper nam alle tijd ondanks dat we op een zaterdagmiddag laat binnen kwamen lopen.
We konden gewoon nog een proefritje maken.
Na terugkomst kregen we ook nog een kop koffie en werd de deal gesloten.

Frank 18-10-2023

We kwamen in de winkel van Amslod in Leek en werden vriendelijk aangesproken door de verkoper, die nog even met een andere klant bezig was. Geen probleem, konden wij even rondkijken. Uiteindelijk gekozen voor een 2e hands die net op een nieuwe was ingeruild. We konden een zelfde fiets even testen, het demo model van de winkel. Maar omdat dat model niet meer gemaakt werd, vroeg ik of we die dan niet konden overnemen. Om een of andere onverklaarbare reden kon dat niet. Hoe dan ook, dan de 2e hands maar. Zag er ook als nieuw uit dus prima. Alleen de aflevering ging niet zoals vooraf werd verteld. Ik zou na vooruitbetaling gebeld worden maar na 2 weken moest ik zelf contact zoeken. De verkoper bleek te zijn vertrokken en verder wist niemand van de afspraak … uiteindelijk is alles goed gekomen. De fiets is als nieuw, keurig gepoetst en nagekeken. Bevalt me uitstekend.

deskundig advies en service 18-10-2023

Gekozen om bij Amslod een e bike te kopen. Thuis een proefrit gemaakt op de fiets(en) van mijn keuze en deskundig advies gekregen. Hierna de levering aan huis. Perfecte uitleg en de fiets werd helemaal afgesteld op mijn lichaam. Fiets rijdt super en geen spijt gehad van mijn keuze voor Amslod !

brumax 1960 17-10-2023

Via de 50 PLUS beurs in aanraking gekomen met Amslod heldere uitleg gekregen over de fiets en deze ook daar gekocht.
de levering aan huis en installatie ook helder met uitleg en netjes in elkaar gezet.
bij levering nog wat goederen gekocht ook die zijn er netjes opgezet.

Monique 17-10-2023

Na een proefrit over gegaan tot aankoop van de Vele kilometers heb ik al afgelegd met mijn nieuwe fiets. En ik kan niet anders zeggen dat hij prima bevalt.
Ook het personeel is vriendelijk en deskundig.

Otto 17-10-2023

Ben in het experience center van Amslod, in Meppel geweest. Werd daar vakkundig en adequaat geholpen. Zodanig, dat ik besloot om voor de derde maal Amslod fietsen te kopen.

Angélique 17-10-2023

Ik werd in de shop prima geholpen door een heel vriendelijke jongeman die goed op mijn vragen inspeelde en duidelijk wist waarover hij sprak. Het was een ontspannen adviesgesprek en ik ben erg blij met de manier waarop ik ben begeleid bij de aankoop van mijn eerste elektrische fiets.

Jobo 16-10-2023

In de shop in Roermond positief verrast. Goed en vriendelijk personeel.
Fietsen reden super. Uiteindelijk 2 gekocht. Helaas is op 1 fiets een probleem. Dit is door de service goed opgelost.
Dik tevreden over Amslod.

Hennie Otto 16-10-2023

Wij rijden al jaren op Amslod fietsen en hebben jl alweer nieuwe 2023 gekocht. Goede uitleg over de fiets, ook in de form of deze wel geschikt is voor de persoon. Prettig dat men de tijd neemt om je te adviseren. Ook na de koop is er goed overleg mogelijk over garantie en onderhoud zowel aan huis of op locatie.

Hans 15-10-2023

Nette shop, goede service en uitleg.
Mooie keus , niet te veel soorten waardoor beslissen makkelijker

Rinus 14-10-2023

Wij zijn zeer goed geholpen in Bergen op Zoom .
Goede uitleg behulpzaam, proefrit gemaakt met 2 fietsen.
Top service wij zijn zeer tevreden.

S J de Vries Het Gebient 8 9356cp Tolbert 14-10-2023

Alles is goed uit gelegd en we zijn vriendelijk ontvangen ik heb er rustig een eindje op gefietst voor dat ik deze fietst ging kopen

Dijkstra 14-10-2023

Vriendelijke medewerker die alle vragen beantwoorde. Proefritten gemaakt waarna een goed gesprek volgde. Een paar dagen later de fietsen gekocht. Ook telefonische vragen werden vlot beantwoord.
Aflevering ging vlot en met een felicitatie gingen wij met onze nieuwe fietsen de deur uit. Die overigens goed bevallen.

Rob van Dijk 12-10-2023

De shop van Amslod is ruim en overzichtelijk.een proefritje was zo geregeld. Met een duidelijke uitleg over de e-bike en de verschillende mogelijkheden aan accessoires plus verzekeringen zijn we tot de aankoop over gegaan. Als je dan ook nog eens gebruik kunt maken van de aantrekkelijke actie is het helemaal compleet.

Van Muijlwijk 11-10-2023

We werden vriendelijk geholpen. Deskundig personeel. Levertijd vanwege een occasion zelfs de andere dag. Overig volop keuze.

A. Jacobs 11-10-2023

Goed advies , snelle levering . Prachtige fietsen waar wij super tevreden mee zijn. Hetgeen wat wij jammer vinden is dat een collega afgelopen week dezelfde fiets heeft gekocht en dezelfde prijs heeft betaald als ons zonder inruil van een oude fiets. Dit had voor ons dus € 600, 00 kunnen uitmaken op 2 fietsen.

RHM Caron 10-10-2023

Winkel was groot en overzichtelijk. Ter zakekundige bediening die goed begreep wat ik wilde en direct een pasklare oplossing had. Kon gelijk een proefrit maken en we waren er al gauw uit.
Levering zou 6 weken kunnen duren maar na twee weken kwam men de fiets al brengen. Goede uitleg gegeven en rijklaar gemaakt . Oude fiets (ook een Amslod) direct meegenomen.

Paul 10-10-2023

Tijdens een mooie inruilactie heb ik mijn oude Amslod E-bike ingeruild voor een nieuwe met de accu in het frame. Ik ben hiervoor naar de Amslod winkel in Almelo gegaan. Ik ben daar prima geholpen met deskundig advies. Er werd gezegd dat de E-bike binnen 10 werkdagen thuis bezorgd zou worden, dit werd 5 werkdagen. Heel fijn. De fiets werd uitgepakt en ik kreeg instructies over het opladen van de accu en goede adviezen. Inmiddels fiets ik er nu al een paar maanden mee. Het is een mooie, stoere, stevige fiets met fijne ondersteuning. Ik ben er heel blij mee, hopelijk jaren plezier ervan.

Ed van arnhem 10-10-2023

Nette ruime winkel met voldoende modellen en een zeer enthousiaste niet opdringerige verkopers

W.j.m. Onel 09-10-2023

Op een vriendelijke manier en professioneel geholpen in de zoektocht naar een elektrische fiets. Het aantal modellen is voldoende groot om de juiste te kiezen.

W. Eefting 08-10-2023

Naar vele fietsen hebben bekeken en bereden is onze keuze gevallen op de amslod luton voor mijn vrouw en de venton voor mij zelf dit i.v.m hoogte frame .
Helaas was/is de Hedon niet leverbaar want die heeft net als de luton 15 ondersteuningen en de venton heeft 10.
De fietsen rijden perfect zien er qua vorm en uitstraling en kleurstelling mooi uit .
Ondanks in 5 ondersteuningen minder heb dan mijn vrouw zijn wij zeer tevreden over deze fiets
Het was even wennen voor ons met de vorige fiets omdat de techniek weer vernieuwd en verbeterd is
En wat zeker niet onbelangrijk is ,is dat de onderhandeling en service met amslod is goed

Familie MDJ 08-10-2023

Samen met mijn vrouw een prachtige Amslod e-bike gekocht. De fietsen zien er echt prachtig uit. Helaas bleek bij aflevering van de fiets van mijn vrouw dat er een barst zat in het computerschermpje. Dit moet nu nòg vervangen worden, een aantal maanden later. En voor mijn fiets is de monteur al 2x langs geweest. De eerste keer zat mijn stuur los. Dit is simpelweg niet zelf op te lossen, hoe gek t ook klinkt. En de tweede keer viel mijn rechter trapper er zomaar af. Ook dit is niet zelf op te lossen, omdat t schroefdraad beschadigd lijkt. Vanwege t feit dat wij in die paar maanden al 3x problemen hebben gehad met onze fietsen, krijgt Amslod van ons een 5.

stef 06-10-2023

Deskundige uitleg gekregen over de fietsen , test ritten mogen maken met verschillende modellen .Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte afhandeling , Ik ben vertrouwd met elektrische fietsen en deze moeten niet onderdoen voor de duurdere merken qua actieradius of afwerking Tot nader order meer dan tevreden