123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 6 jaar op rij is 123inkt.be door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorieën Consumentenelektronica en/of Kantoorartikelen bij de Webshop Awards!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,8

Liesje 13-05-2022

Inkt van het huismerk doet het prima! Ook snelle service, veel keuze, goed geprijst, en een bijzonder fijne klantendienst.
123inkt.be 25-05-2022

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij graag te uwer beschikking.

Vriendelijke groeten,

Het team van 123inkt

Justine 12-05-2022

Zeer blij met de aankoop. Het bestellen gebeurt vlot en er werd snel geleverd.
123inkt.be 25-05-2022

Beste klant,

Heel erg bedankt voor uw positieve reactie. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.

Indien u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.

Vriendelijke groeten,

Het team van 123inkt

Iliana 11-05-2022

Snelle en correcte levering. Aangenaam verrast met gratis cadeau in het pakje.
123inkt.be 11-05-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Iliana! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Eddy Theetaert 04-05-2022

Keurig op tijd geleverd. Onmiddellijk geïnstalleerd. Huismerk inktpatronen werken voortreffelijk. Mooi dat er ook een dankgeschenkje werd bijgeleverd. Top !!!
123inkt.be 04-05-2022

Goed te lezen dat je zo tevreden bent over ons en onze producten, Eddy! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Hanna van 123inkt

Georgerina 02-05-2022

Correcte en snelle levering
Ook de vraag of alles ok was na de levering gaf vertrouwen
+ Bedankt voor de fijne verrassing
123inkt.be 02-05-2022

Bedankt voor je positieve review, Georgerina. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden bent over onze service. Groetjes, Christianne van 123inkt

Mini RC Wereld 01-05-2022

Prima verzending en alles was dik in orde! De cartridges pasten perfect, benieuwd of ze langer mee gaan!
123inkt.be 02-05-2022

Bedankt voor je positieve review. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

Gonda 29-04-2022

Ik heb voor 123inkt.be gekozen omdat de prijs van mijn aankoop het goedkoopste was. Ook een hele eenvoudige webshop om te bestellen en te bekijken. Zeker een aanrader.
123inkt.be 29-04-2022

Wat leuk om te lezen dat je ons een aanrader vindt, Gonda! Dank dat je de tijd hebt genomen deze positieve review te schrijven! Groetjes, Anouk van 123inkt

Erik 28-04-2022

Als de nood het hoogst is is de redding nabij.Zo overkwam mij dat mijn printerinkt op was.En omdat de lokale winkels enkel de combi cartridges in voorraad hadden,heb ik besloten en dat zal zo blijven,bij 123inkt een originele en eentje uit de 123inkt eigen merk cartridge besteld.
Super snelle levering,en bedankt voor de leuke surprise.
123inkt.be 28-04-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Erik! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

DeDeBe 22-04-2022

Zeer tevreden van het online bestellen, het telefonisch contact met de medewerker van 123inkt om de bestelling te wijzigen naar een eigen merk inktpatroon, de levering en de vlotte afhandeling van het terug over te schrijven bedrag.
123inkt.be 25-04-2022

Bedankt voor deze mooie review. Super dat je zo tevreden bent!
Groetjes, Kim van 123inkt

denny 21-04-2022

Gemakkelijke en overzichtelijke site, inkt voor een zachte prijs, en supersnelle levering. Wat wil een klant die inktcartridges nodig heeft nog meer ? :)
123inkt.be 21-04-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Denny. We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Sanne van 123inkt

Anja 15-04-2022

Makkelijke website
Verder is alles prima verlopen ook qua vervoer was alles in orde
En de huis patronen werken goed ..
123inkt.be 19-04-2022

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Anja! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Monika 13-04-2022

Snelle levering, een dag na mijn bestelling had ik mijn pakje al ontvangen . Alles was mooi ingepakt en
de kleine extraatjes waren ook leuk.
123inkt.be 13-04-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Monika! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Krstof 09-04-2022

2 jaar geleden een laserprinter gekocht en daar de bijhorende toners van 123ink bijgekocht, nu was de inkt die in de printer zat leeg dus ik dacht ahja de volle liggen hier dus even vervangen, tot mijn grote spijt paste de toen bij gekochte toners niet ik kreeg telkens toner installeren geen toner gevonden, dan even mail gestuurd maar ik dacht ja da's 2j geleden die ga zeggen dat dat telaat is, maar ik kreeg een verrassende mail dat de toen bij gekochte toners kostenloos geruild werden tot grote verbazing, dit noem ik service van de bovenste plank
123inkt.be 11-04-2022

Bedankt voor de mooie review, Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Je hebt inderdaad een levenslange garantie op onze huismerk producten. Hopelijk tot een volgende bestelling! Groetjes, Kim van 123inkt

Lode 08-04-2022

Zeer tevreden met de snelle levering en de kwaliteit van de inkt. Ook het huismerk (goedkoper) is aan te raden!
123inkt.be 11-04-2022

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze huismerk artikelen en de levering! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Eric 07-04-2022

Snel, handig en goed. Meer moet dan niet zijn. Overzichtelijk en open keuze tussen merk en private label
123inkt.be 07-04-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Eric! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Vanessa De Witte 07-04-2022

Veel keuze, de inkt voor printers is er goedkoper dan anderen, snelle levering en leuk om steeds een pen en post its bij te krijgen, deze zijn altijd welkom ;-)
123inkt.be 07-04-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Vanessa! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Groetjes, Romy van 123inkt

Leuven 05-04-2022

Twee keer betalen voor hetzelfde product !
Ik had een bestelling geplaatst bij inkt123 en online betaald, maar mijn bestelling kwam maar niet aan. Toen ik hen weken later belde om te vragen waar mijn pakket bleef, bleek dat zij het naar een ander adres gestuurd hadden. Ze zouden hun fout recht zetten en mijn bestelling opnieuw sturen. Goede service, dacht ik toen nog naïef… Het tweede pakje kwam wel aan, maar inkt123 eiste plots dat ik dit ook moest betalen – wat ik uiteraard weigerde. Het was immers niet mijn fout dat zij het eerste pakje verkeerd opgestuurd hadden, maar toch verwachten zij dat de klant hiervoor opdraait. Bovendien vond inkt123 dat ik bij het verkeerde adres maar moest aanbellen om het eerste pakje te gaan zoeken. Dat is de omgekeerde wereld! Zij maken een fout en schuiven alle verantwoordelijkheid op de klant. Uiteindelijk heb ik een tweede keer betaald om van hun gezever en dreigementen van af te zijn. Is dit hun businessmodel? Klanten in het zak zetten? Ronduit schandalig!
123inkt.be 05-04-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Dit is uiteraard niet de bedoeling. We kijken daarom graag met je mee naar een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen we je graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Lenn 31-03-2022

De inkt van mijn printer was op dus ik zocht naar een snelle oplossing om weer te kunnen printen.
De bestelde inkt van het huismerk werd de dag zelf nog verzonden en kwam de volgende dag al aan.
Heel tevreden van zo een service!
123inkt.be 31-03-2022

Wat fijn om te lezen dat je je bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Lenn. Hier doen wij altijd ons best voor! Groetjes, Sanne van 123inkt

goedele 23-03-2022

Geen problemen ondervonden bij het installeren van de inkt. Tot de volgende keer.
123inkt.be 23-03-2022

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Jean 23-03-2022

duidelijke website en product beschrijving, zeer scherpe prijsbepaling, werkelijk de goedkoopste inktcartridges van eigen huis, kwaliteit van deze cartridges is hoog, eerlijke melding inzake leveringskosten, stipte en duidelijk antwoord op vragen over producten, zeer vlotte uitvoering van de bestelling, extra voor milieu en sociale duurzaamheid nl. het 'leeggoed cartridge stuur je terug en je kan de leeggoedprijs doneren aan een goed doel, prima zo
123inkt.be 23-03-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Jean! We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Heidi 22-03-2022

gebruiksvriendelijke website, duidelijk voor iedereen, enorm groot aanbod.
perfecte service, intact geleverd en netjes op tijd, geen gedoe: het is zoals ze zeggen.
ze staan achter hun woord en daar hou ik van, geen verrassingen.
ik keer zeker terug voor volgende bestellingen.
123inkt.be 22-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Heidi! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Groetjes, Romy van 123inkt

Ivan Van Cauwenberghe 20-03-2022

Bestelling kan op een eenvoudige manier ; perfecte levering in prima conditie cfr de afspraken ! zeer goed
123inkt.be 21-03-2022

Bedankt voor je review, Ivan. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Joris 18-03-2022

Fantastische service !!
Ik had een inktpatroon dat niet herkend werd door de printer. Dit kan uiteraard altijd wel eens voorvallen.
Binnen de minuut had ik iemand aan de lijn, die correcte en doelgerichte instructies gegevens heeft, maar zonder resultaat. 1 mailtje met een foto van de foutmelding en de dag nadien stond BPost hier al met een gratis vervangpatroon.
Beter en sneller kan gewoon niet.
123inkt.be 18-03-2022

Bedankt voor je review, Joris. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klachtafhandeling en service. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

van Gastel 18-03-2022

Voor de eerste maal een aankoop gedaan bij 123inkt.be en alles is perfect verlopen, ook de prijs kwaliteit is oké zoals snelle levering ook de mogelijkheid om bij ontvangst te betalen . Als mijn volgend bestelling ook zo verloop zullen ze een tevreden klant bij hebben die ze ook zal aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Franca 17-03-2022

De website is wat "oubollig" maar ik ben tevreden van het product. Ik vind het ook fijn dat ik een e-mail heb ontvangen om te vragen of ik tevreden was van het product. Ook de post-its en pennen vond ik leuk om te ontvangen bij mijn bestelling. De levering was ook snel.
123inkt.be 17-03-2022

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Franca! De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt