De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-150 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n*****@h********** 26-02-2024

Fijne babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-150

Ziet er leuk uit, prijs is een beetje aan de hoge kant. Maar heel handig dat je een display hebt. Mijn vorige babyfoon was enkel via een app op de telefoon. Is niet handig omdat je niet constant die app hebt aanstaan. Zo een display fijn. Heb hem nog maar pas geïnstalleerd dus heb nog geen uitgebreide review

Pluspunten

• Fijne display met alle nodige functies
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Prijs

Catharina en Maurice 31-12-2020

Helder scherm, gebruiksvriendelijk ook voor Oma en Opa

Geschreven voor: Alecto DVM-150

Kochten onlangs een Alecto babyfoon met camera (type DVM-150) en zijn er zeer tevreden over. Alles is zeer gebruiksvriendelijk en zeer helder. Ook in het donker alles zeer duidelijk te zien. Er kan vanuit de huiskamer gecommuniceerd worden met de baby qua stemmen, geluiden en muziekdeuntjes. Wij zijn de oma en de Opa en product is zeer gebruiksvriendelijk. Een aanrader...

Pluspunten

• Helder scherm
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geruststellend
  • Extra geïntegreerde geluiden
  • Ruisgeluiden, melodietjes en eigen stem