Bowers & Wilkins Zeppelin Air zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Zeppelin Air zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

eberson 02-04-2013

Ik heb nu anderhalf jaar geprobeerd om de dure Zeppelin Air te laten spelen zoals het hoort. Een aardige man van B&W heeft proberen te helpen. Maar nog steeds valt het geluid ieder uur een keer of 6 - 20 weg en komt pas een seconde (of vijf) later terug. Geen oplossing...

Is het een netwerkprobleem? Ik heb geen enkel probleem met Spotify, Minecraft, Uitzending Gemist. Dat signaal is goed. Dus het moet een Airplay probleem zijn. Is het een fout van Apple? Ik heb last van het probleem met een iPhone, een MacBook en een iMac. Oud, nieuw, steeds hetzelfde.

B&W zegt dat ik maar naar de Apple winkel terug moet. Daar zeggen ze dat het apparaat goed functioneert. Het is een Zeppelin/Netwerk/Airplay probleem en ik moet het zelf maar uitzoeken.

Dure gadget, 600 euro, onbruikbaar, geen hulp. Succes.