Philips BT3500B/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT3500B/00 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Miromax 20-07-2015
Geschreven voor: Philips BT3500B/00 zwart

De koppeling van tablet of smartphone verloopt kinderlijk eenvoudig (via bluetooth of NFC) en is binnen de minuut geklaard. Wat ik vervolgens te horen kreeg overtrof eigenlijk mijn verwachtingen. Wat een mooie sound produceert deze speaker!
Het design is een kwestie van smaak maar ik vind het alvast heel geslaagd.
Het is ook handig dat het toestel van een volumeknop voorzien is zodat je niet telkens via de tablet of smartphone het volume moet regelen.
Eigenlijk kan ik niets negatiefs over deze speaker melden. Een toppertje dus!

Beminde 16-07-2015
Geschreven voor: Philips BT3500B/00 zwart

Goed geluid voor zijn grootte zowel in hoge en lage tonen. De bassen zijn voldoende voor zijn grootte. Handsfree functie nog niet uitgetest tot nu!
Nadeel is het te kleine klepje achteraan het toestelletje.

Clubs10 16-07-2015
Geschreven voor: Philips BT3500B/00 zwart

Zeer verrast van de geluidkwaliteit uit zo'n klein en licht bakje. Goede 'balance'. Ook de speelduur met 1 laadbeurt van de batterij beantwoordt ruimschoots aan de specificaties.

djimilee 16-07-2015

16-07-2015
Mooie, strakke uitziende luidspreker. Ziet er uitnodigend uit. Toestel zit mooi compact verpakt. Eenmaal uit de doos is dit zeer makkelijk te gebruiken. Toestel aanzetten en op de pair toets klikken. Luidspreker is daarna te zien als bluetooth apparaat en kan geconnecteerd worden. Geluidskwaliteit is top. Zelfs bij hoge tonen en zware bassen is er zo goed als geen storing of ruis merkbaar. Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader! Zeer tevreden over de aankoop.

Jen84 16-07-2015
Geschreven voor: Philips BT3500B/00 zwart

Mooie vorm van de speaker en de volumeknop. Echter de aan/uit knop is veel te fragile en voelt aan alsof die er elk moment kan afvallen.
Toch goede prijs/kwaliteit voor een stereo bluetooth speaker met minimale omvang.