Siemens WM14E471

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14E471 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Mijn Whopper 22-03-2008
Geschreven voor: Siemens WM14E471

Al die modelnummers zijn een bos waar je de bomen niet meer kunt tellen. Zo ook onze Siemens wasmachine nr. WM14E471NL( Champion 7 kg). Een prima machine waarmee ik heel tevreden ben. Wast perfect, centrifugeren ook heel fijn de tiptoetsen geven geen problemen zoals je wel eens in een review leest. Hoopt er net als mijn vorige Siemens weer 12 jaar zonder problemen mee te doen.
Wat betreft de modelnummers, het blijkt dat de winkelier een eigen nummer aan een produkt kan geven dit ter voorkoming dat de consument de prijzen bij concurenten kan vergelijken.

JLVK 15-12-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E471

Perfecte wasmachine. Wast mooi schoon en het geluid is prima.(beter dan onze vorige Zanussi) Niet te veel knopjes, dus voor iedereen goed te bedienen. Het boekje met de gebruiksaanwijzing had wat uitgebreider mogen zijn. Voor dit geld een goed wasmachine wat een stuk voordeliger is dan een Miele.