Hotpoint Aqualtis AQXGF 169 (EU) (O)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint Aqualtis AQXGF 169 (EU) (O) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

keesdlb 11-11-2012

Na 4 jaar tevreden gebruik viel het betonblok in stukken onder de machiene uit ,bij nader onderzoek bleek dat het betonblok met grote parkerschoeven in de plastic trommel was geschroefd , de plastic bevestigingspunten waren afgebroken.
Bij het googelen bleek dit eerder regel dan uitzondering te zijn bij deze machiene.
Daar de garantie verlopen was gas de serviceafdeling niet thuis , en reparatie op eigen kosten viel te duur uit.
NIET KOPEN DUS !!

SFF_Fozzie 27-04-2013

Beste Kees,

Ik heb exact hetzelfde. Onverteerbaar dat de fabrikant niet wil helpen. Duidelijk een ontwerpfout. Ik ga het zeker nog proberen bij Hotpoint. Wat heb je uiteindelijk betaald voor de reparatie? Heb je dat door Hotpoint laten uitvoeren? Dankje!

Groet, Marcel