Samsung WF80F5E0Q4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F5E0Q4W op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KSDM1 10-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Ik heb de wasmachine nu een paar weken en ben er erg tevreden over. Hij verbruikt weinig waspoeder en wast door de ecobubble toch goed schoon. Ook is hij energiezuinig wat ik wel fijn vind.
De wasmachine heeft veel wasprogramma's maar die heb ik nog niet allemaal uitgeprobeerd. Het droogresultaat zou B zijn, maar ik vind de was er best al heel droog eruit komen. Uiteraard hoor je de wasmachine wel, maar het geluid valt me erg mee.
Hij is makkelijk in gebruik, de gebruiksaanwijzing geeft alles duidelijk aan en na een paar keer weet je gewoon hoe het werkt.
Ik vind het ook fijn dat er 8kg in kan!

jeanine68 04-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Heb de wasmachine sinds een paar dagen, En ik vindt het tot nu toe een goede keuze.
De wasmachine is eenvoudig in gebruik, en geluid is nagenoeg geruisloos.
De was wordt heerlijk schoon.

mrs.neervoort80 01-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Zeer fijne wasmachine, wast ook op lage temperaturen goed schoon. Erg gebruiksvriendelijk.
Heel prettig dat er een kort programma op zit van 15 min. Verder kun je de voorgeprogameerde programma's zelf ook nog aanpassen, toerental, vuile was, graden etc.
En hij onthoud je laatst gedraaide programma, zeer makkelijk.

jorina111 31-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

De was komt echt schoon uit de machine. De grote wastrommel zorgt er ook voor dat de was droger is dan met mijn oude wasmachine (met hetzelfde toerental).
Ik heb ook het idee dat de was zachter is dan met mijn oude machine.
De tijdsindicatie geeft perfect aan hoe lang het nog duurt voor de was klaar is. Ideaal! Het leuke muziekje zorgt er voor dat de was meteen nadat hij klaar is opgehangen kan worden. Mijn was is daardoor zo goed als kreukvrij en hoeft bijna niet gestreken te worden.

snekky 24-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Goede wasmachine voor een erg leuke prijs.
Grote trommel en voldoende keuzeprogramma's.
Ziet er ook nog leuk uit en maakt weinig lawaai.
Op het einde van een programma klinkt er een liedje.

Rob ou812 24-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Wat een verbetering ten opzichte van onze oude Siemens wachmachine. Omdat het Samsung is verwacht ik dat het met de duurzaamheid ook wel goed zit. De wasmachine is erg geluidsarm ook en het eco bubble systeem lijkt goed te werken.

MonaMarion 24-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Wat een prachtig apparaat! Beschaafd geluid, heerlijke grote deur; makkelijk om de was in en uit de machine te halen. Leuk deuntje als de machine klaar is.

Tevreden1977 23-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Ik ben zeer tevreden met de wasmachine. De oude was echt aan vervanging toe. Hij staat bij mij op zolder en maakt bijna geen geluid bij het centrifugeren. De mogelijkheden passen perfect bij mijn lifestyle.

SergeiNL 16-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Geweldig apparaat. Ik heb een Miele wasmachine ervoor gehad die 2 keer zo duur was, maar wasresultaat van samsung is beter zelfs bij lagere temperatuur.
Een aanrader voor groot gezien. Er kan 8 kilo was in. Machine is stil in gebruik en makkelijk in bediening.

koendjbiharie 15-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Een apparaat waar iedereen van moet dromen.
Gebruiksvriendelijk,stil,energiezuinig.
Goeie vormgeving nooit gedacht aan de mogelijkheden en duidelijke display van dit apparaat.

Familie Meijerink 14-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Goede machine, die meteen appelleert aan onze wens om miljeuvriendelijk de was te doen.
Ook het aanbod aan programma's én het grote laadvermogen is een uitkomst voor een gezin met drie kinderen.

samsungkoper432 13-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Wij zijn een gezin met twee kinderen en die laatste twee wasmachines zijn gemiddeld na 4 jaren kapot gegaan - ook met reparatie nog onder garantie.

Da dat ik nog elektronica heb van Samsung die nog werkt na 12 jaren dacht ik een van hum machine te kopen.

De eerste week is al voorbij - wij weten nog niet hoe lang dat het uithaalt maar tot nu zijn wij blij.

Meurs93 12-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

De wasmachine oogt degelijk, zowel design als bediening. Was resultaat is zoals we verwacht hadden, gewoon top! Voor deze prijsklasse is de wasmachine zeker een aanrader voor iedereen!

denise33 10-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

deze machine is van alle gemakke voorzien hij is ook zeer geluidloos en zelfs met het koude water een goed schoon/fris was resultaat

miep kraakschoon 07-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

Na een berg was goed weg gewerkt te hebben zeer te vreden met resultaat wast goed schoon en geluid valt erg mee alleen als hij gaat centrufigeren is dat goed te horen maar niet meer dan onze oude AEG

denise33 07-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E0Q4W

de machine is zo makkelijk in gebruik hij maakt ook niet zoveel lawaai ik ben super er super blij mee