Whirlpool Denver C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Denver C op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

CnarF 30-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool Denver C

Het condenswater-afvoerpompje van deze machine veroorzaakt problemen. Een ringetje in de pompmotor scheurt en zorgt ervoor dat de resten de motor vastzetten. Resultaat storingen. Een systeemfout die eigenlijk niet mag voorkomen.

RSO 18-11-2009
Geschreven voor: Whirlpool Denver C

Geheel anders dan de naam Denver C doet vermoeden gaat het hier toch echt om een energieklasse B condensdroger met opmerkelijke prestaties.

We hebben deze droger nu drie maanden in gebruik en hadden voorheen een Zanussi TCS665E (klasse C)

De belangrijkste verbeteringen vind ik de directe afvoer van het condenswater dus nooit meer afvoeren van het water. De resttijd indicatie en uitgestelde start. Ten opzichte van de Zanussi is deze droger bijna 2x sneller klaar (gemiddeld 40 minuten) met een perfect droogresultaat.

De afwerking is degelijk en de prijs is ronduit Super. De garantie is standaard 2 jaar welke je maar liefst kan verlengen tot 8 jaar voor 49 Euro.

Wij zijn zeer content over deze droger (bij ons staat hij in de bijkeuken) en van het geluid kunnen we alleen maar zeggen dat hij niet meer of minder geluid maakt dan onze oude Zanussi.

glenstriven 09-01-2009
Geschreven voor: Whirlpool Denver C

Nadat vorige whirlpool het 12 jaar heeft uitgehouden (hoewel wel 3 of 4 x monteur langs om te resetten, want daarvoor moest machine open)nu weer Whirlpool online gekocht.
Deze machine toont echter echter veel minder solide; bijv rooster/deurtje voor condensator onder sluit niet mooi aan op rest van onderkant, en maakt gammele indruk. Droger maakt herrie, met name doordat uit het rooster onderaan met veel kabaal en kracht lucht wordt uitgeblazen, vroeg me af of dat wel klopte? (vorige had dat in elk geval niet).
Heb later nog andere merken bekeken en voor ong 100 euro meer heb je wel een meer solide overkomende Siemens of AEG. Ben benieuwd of deze Whirlpool zelfs maar vier jaar of zo haalt, hij komt in elk geval niet duurzaam over.