JVC GZ-HM845BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 149 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM845BEU zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MEREU 07-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Impeccable, excellent résolution. Passage sans problème de l'appareil photo à la caméra. Le flash à une intensité suffisante pour les photos en extérieur.

Bartoluci 18-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Deze camera op aanraden van een vriend gekocht. Voldoet in het geheel aan alle (hoge) verwachtingen. Beeldkwaliteit is werkelijk fantastisch. Bestanden kunnen eenvoudig worden overgezet en middels mediaplayer worden afgespeeld. Hierdoor geen kwaliteitsverlies en optimaal gebruiksgemak. Camera is handzaam en eenvoudig in het gebruik. De vele mogelijkheden zijn goed benaderbaar door het gebruiksvriendelijke menu.

eskape 15-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

We hebben de camera nu een paar weken in ons bezit en zijn zeer tevreden. De kwaliteit van het beeldschermpje is super! Het is een groot en helder touchscreen waardoor je je opgenomen materiaal gemakkelijk terug kan zien.
De camera maakt mooie, heldere beelden en is makkelijk in gebruik.
Twee kleine minpuntjes: de Nederlandse handleiding moesten we zelf van internet halen en de batterij gaat erg snel leeg.