JVC GZ-HM650 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 632 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM650 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

LEVPUSCEK 03-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Après 6 mois d'utilisation je peux donner un bilan très positif de l'utilisation de ce caméscope. Le rendu des images est impeccable, surtout si vous le visualisez sur grand écran; pas un pixel de visible. La prise en main est très facile, et le fait que ce caméscope prend très peu de place vous permet de l'emporter partout sans le moindre désagrément. Les fonctionnalités multiples vous permettent de filmer dans presque toutes les situations (pénombre, contre jour, en mouvement) en copnservant un excellent rendu, et peu de vibrations.
A recommander !!!

Dirk0502 11-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Geluid en beeld is niet perfect, maar rekening houdend met zijn prijsklasse wel heel goed. Het geluid zelfs "te goed" ik gebruik deze vooral voor hockeywedstrijden en de commentaar van de andere supporters is "te goed" hoorbaar".
Qua beeld doet hij het prima om scherp te blijven bij het volgen van deze snelle sport
De mindere score voor gebruiksgemak en vormgeving hebben met elkaar te maken; wanneer je lang aan het flimen bent "snijdt" de onderkant van de batterij in mijn duim. Speciaal daarom heb ik een statief gekocht

CERCKEL 08-08-2012

bonjour a tous
Nous venons d'acheter une camera, a première vue elle a l'air d'être très pratique , petite et facile,
Pour la facilite pas de problème car elle est très simple d'utilisation.Damage que quand on visionne sur l'écran le son ne puisse pas être plus fort.
L'image est très belle . Très bon rapport qualité/prix.
Je la recommande a tout le monde.

Gregory TREUTENAERE 10-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Uitstekende beeldkwaliteit, zeer goede grip en makkelijk te gebruiken. Nadeel: geen menuknop op de camcorder (het moet door het aanraakscherm om het menu openen)

xtian555 21-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Goede prijs, goede beeldkwaliteit en geluidskwaliteit, gebruiksgemak, een goede levensduur van de batterij.
Goed product.

mobyken 19-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Camera een paar dagen in bezit:
Pro's: lichtgewicht, beeldkwaliteit,zoomkwaliteit, capaciteit meegeleverde batterij beter tov van andere merken in dezelfde prijsklasse, intern geheugen 8GB

Contra's: geen 2de kaartslot(wat je weet als hem koopt natuurlijk), voor de rest heb ik er nog geen gevonden tot nu toe

Geoffroy 15-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Geluid wordt goed opgenomen, ook bij inzoomen. Prima beeldkwaliteit, zowel binnen als buiten!!
Gemakkelijk te gebruiken toestel. Functies wijzen zich uit.
Mooi en handig toestel, ligt goed in de hand.

Rudy De Witte 04-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Het is mijn eerste camcorder en in die zin kan ik niet vergelijken met andere camera's, maar het toestel voldoet heel erg aan mijn verwachtingen. Ondertussen heb ik er een interview mee geregistreerd en hierbij viel me op dat de opnames van geluid zijn beperkingen kent.
Kortom, ik kan de bevindingen van eerdere revieuws zonder meer onderschrijven.
Voor mij is dit niet echt een probleem, gezien ik het toestel in de eerste plaats gekocht heb om dit in een waterdichte behuizing te stoppen en om er onderwateropnames mee te maken. De presentatie hievan wordt opgesmukt met achtergrondmuziek, vandaar...
Zowel de HD onder- als bovenwaterbeelden van mijn duikvakantie in Indonesië zijn voortreffelijk en zullen zeker op succes onthaald worden bij de mededuikers.

JMDA 21-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Je disposais d'un caméscope d'une dizaine d'années ( panasonic ) et j'ai reçu pour mes 40 ans le JVC GZ-HM 650. L'évolution est tout bonnement géniale: facile d'accès, poids (!! ), qualité de l'image, usage intuitif,..

crepin 13-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Eenvoudig in gebruik, licht van gewicht, uitstekende beeldkwaliteit en een goede prijs-pkwaliteits verhouding zoals gewend van JVC.

gvdp 12-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Deze camera aangekocht op aanraden van een vriend. Deze is zeer klein en ligt gemakkelijk in de hand. De beeld- en geluidskwaliteit zijn uitstekend.
Deze camera voldoet perfect aan mijn vooropgestelde eisen en ben blij deze aageschaft te hebben.

gvdp 11-04-2012

gvdp 08-04-2012

adriaens 03-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

De camera in bezit sinds 23/03/2012. Verschillende tests gedaan met mensen en dieren die snel bewegen. Ook met e fotocamera.
We waren verrast door het lichte gewicht van de camera. Uitwisseling met de PC hebben we nog niet geprobeerd. Prijs/kwaliteits verhouding is zeer goed. Vooral de beeldstabilisatie en beeldkwaliteit zijn zeer goed.

delrez gerard 28-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Mijn 3e JVC camcorder. De beeldkwaliteit is zeer goed en ik weet uit ervaring dat de degelijkheid goed is. Ook het gebruiksgemak is erg goed. Ik kan u deze aanraden.

Martine Mignon 24-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Geen alphanumerische pad om de titels in te geven
Handboek niet duidelijk
Beeldscherm voor linkshandigen geplaatst

Goed : gewicht, dimensies

Vandendriessche 07-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Uitstekende beeldkwaliteit en geluid. Mijn belangrijkste gebruik is het gebruik in theaters, waar het vaak donker is. Dus de helderheid variëert van hoog naar laag: en toch een prachtige beeldweergave.

Hoewel de acteurs geen microfoon gebruiken krijg ik ongeveer 8 - 10 meter van het podium, nog steeds een zeer goede geluidsweergave. Zeer goede gevoeligheid van de microfoon. Een klein zwak punt: de tijd om de focusen als je bent ingezoomd.

montagna giuseppe 22-02-2012

zeer compact.
makkelijk te gebruiken dankzij het ​​touchscreen.
uitzonderlijke helderheid met name in het donker.
gemakkelijk te gebruiken met een computer,
een film maken, dankzij de HDMI-uitgang en USB.
Menu heel duidelijk.
Tot slot zou ik zeggen dit is een geweldige camcorder, die niets te benijden om de andere heeft.
bravo voor uw vernuft.

PLiegeois 22-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Mooie camera van goede kwaliteit.
Een van de voordelen is de geringe afmetingen, maar ook een nadeel perspectief toegankelijkheid knoppen.
De beeldkwaliteit is zeer goed in veel verschillende sferen. Voor de geluidskwaliteit juist is.
Een ander voordeel van deze camcorder is dat het een interne geheugen (zelfs indien zij niet erg groot is) heeft.
Het maakte het heeft een 40 * optische zoom en digitale zoom * 200 is erg goed voor een camera van dit formaat.
De mogelijkheid om foto's te maken terwijl we film is ook een functie die ook nuttig kan zijn.

Bart De Bock 21-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Het toestel ligt zeer goed in de hand en weegt amper. Start snel op waardoor een quick shot mogelijk is. De batterij voldoet aan de verwachtingen. Beeldkwaliteit is zeer ok. Scherpe beelden zijn mogelijk, zeker wanneer je een 64 GB sd kaartje plaatst. Jammer dat je het schermpje manueel dient te openen want achteraf vergeet je het vaak te sluiten.

Walgraffe 15-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Gemakkelijk te bedienen in iAuto.
Moeilijk vast te houden handgreep (is er een optionele handgreep?). De zoom-controller beweegt de camera als je die gebruikt.

De mount AVCHD wordt niet uitgelegd.

De mogelijkheid om op te nemen in DV 720x576 (720x576 AVCHD heeft geen belang)en gebruik ik niet.

Ergonomie: Sommige functies en een aantal iconen zijn moeilijk te vinden of uit te leggen (men moet verwijzen naar de handleiding).

Kris14 14-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

Toestel ligt goed in de hand, zeer gebruiksvriendelijk omwille van overzichtelijk touchscreen en gemakkelijk menu, duidelijk beeld en helder geluid.

Tine1978 08-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM650 zwart

De camcorder is erg gebruiksvriendelijk, start automatisch als je het scherm opendoet, en niet te veel knoppen (touchscreen). Anderzijds is het geluid niet echt optimaal.