Toshiba Gigashot K40H zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Gigashot K40H zilver, zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Marcelschrijft 20-09-2009

Ik heb deze camera bijna een jaar in bezit. Het is een prachtig ding, met 2 echte nadelen

Beeldkwaliteit:

Ik vind gewoon de beeldkwaliteit niet goed genoeg....

Het is een handcamera en ik heb een redelijk vaste hand, maar het levert zonder ondersteuning bijna altijd een wiebelig beeld op.

Daarnaast bij minder dan optimale belichting vaak bibberig en stoterend beeld.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik wellicht mijn normen wat hoog leg, ik heb geen ervaring met een camera voor deze, dus kan niet vergelijken met anderen

Gebruiksgemak:

Als je de camera laat liggen (hem dus wel uitzet) dan loopt de accu leeg, dat vind ik erg vervelend als je spontaan iets wilt filmen.

fredo_ned 12-09-2008

Heb deze camcorder nu een dag,en ben er meteen mee aan de slag gegaan.Kan met 2 woorden zeggen,ZEER TEVREDEN,snelle levering,en goede afhandeling.
Het menu van de camcorder is zeer gebruiksvriendelijk,beeld en geluid vindt ik ook zeer goed,via joystick kun je alle kanten in.veel kabels erbij,complete software,
Zeer mooie behuizing,hoogglans zwart-zilver.Netjes afgewerkt!!!Kortom een prachtige camera,tot nu geen enkele spijt van.Echt een aanrader!!!.