JVC GZ-VX715SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 134 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-VX715SEU zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Wics 08-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Na enkele maanden in het bezit kan ik hier toch wat aanvullen. Nadat ik reeds vertelde dat het beeld fantastisch is, moet ik nu bekennen dat het beeld niet beter is dan bij een andere camera. De lenskap is gevaarlijk, als je de pech hebt dat er wat stof op komt kan dit leiden tot een kras op de lens, en dat valt niet onder garantie. Camera start zeer traag op, als je snel iets wil filmen, vergeet het maar, het is al lang gepasseerd wanneer hij aan gaat.

jan legon 09-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

prachtig toestel en goede uitleg was er onmiddellijk door gecharmeerd. De verbinding met mijn iPad ging niet zoals het hoorde maar is toch in orde gekomen. bijgeleverde software is goed en prima in gebruik.

Rombouts Wics 14-01-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Een handige compacte camera met uitstekend beeld met mooie kleuren. Deze camera maakt ook in het zo goed als donker nog heldere beelden.
Bij de mogelijkheden heb je een flink aantal dingen. Maar ik had graag een "fade" gehad, en iets om stukken uit shots te knippen, en deze zitten er niet in.
Wind blijft een vijand van geluid, daar kan geen enkele camera ook met wind-cut iets deftig tegen beginnen, maar verder heb je hier een zeer aangenaam geluid. Stil, blijft stil, en je kan bv tussen luide muziek een zeer goed resultaat halen. Geen oversturing.
Ook een probleem bij veel HD camera's is dat het geluid stilvalt tussen verschillende shot's. Heel lastig bij een reisreportage. Bij deze JVC is dat slechts heel beperkt, en je hoort enkel een minuscule overgang bij bv verschillende shot's bij het gelijkmatige geluid van een vliegtuig of een motorvoertuig. Verder is deze camera zeer gemakkelijk te gebruiken, en heeft enkel een snoer als lader, da's handig

Rombouts Wics 18-10-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Het is een eenvoudige camera met fantastisch beeld, ook 's avonds en in het donker kan je nog zeer duidelijke beelden maken. Minpunt is dat tussen de verschillende shots het geluid niet mooi mee door loopt. Er is geen mogelijkheid om beelden te faden en van een opname een stuk knippen gaat ook niet.

VERTOMMEN ANDRE 24-08-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding!!
Zeer mooie beelden in high definition (xp)kwaliteit!!
Zeer zuivere geluidskwaliteit!!
kompakt en handig. gemakkelijk weg te bergen. zelfs in uw broekzak!!

Tamara1233 13-01-2014

Hoi zie dat je deze camera goed beoordeeld....heb een vraag waar ik geen antwoord kan vinden op internet...misschien zou je mij hiermee kunnen helpen

Gr. T meyers

henk lub58 09-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

goed toestel voor de prijs.
beeldkwaliteit is zit zelfs een hdmi kabel bij.
leg lekker in de hand.
jammer dat de cd niet voor appel is.

Bernabo 11-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Ik heb eindelijk een JVC Everio camera. het is het model gz vx 715 grijs. Ik ben erg te spreken want het maakt geweldige foto's. Nee het is niet moeilijk te gebruiken, omdat elke knop heel weinig functies heeft. qd films zijn mooi het geluid is super kleurenbeeld goed. Ik realiseer me dat ik een goede aankoop heb gedaan.

Maria Mertens 31-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Heb mij voor het eerst een jvc aangeschaft
De eerste uurtjes al goed doorgekomen
Een zeer goed en degelijk toestelletje met alles erop en eraan

Verbois 24-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Gemakkelijk te gebruiken en mooi afgewerkt. Het menu is goed ontworpen en zeer handige Wi-Fi-functie. Aluminium behuizing.

yichao 03-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Pluspunten:
-Zeer gebruiksvriendelijke camera
-Beeldkwaliteit zeer goed en ook in donkere omgeving
-zeer licht

Minpunten:
-scherm resolutie eerder aan de lage kant
-Touch screen is niet zo goed (reageert soms traag)

Aaron Studer 07-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

The battery is draining too quickly (only 1-2 hours of operation). This is definitely too short. And charging then takes too long. JVC should equipe the camcorder with a better battery.

Zeppe 04-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Prima toestel en ook ivm gebruiksgemak gemakkelijk om mee om te gaan.Als opgenomen beelden afgespeeld worden op het toestel is het geluid aan de magere kant.

SuperJC 29-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Nadelen zijn lichtgewicht kunststof en de verplichting om door het menu om alle instellingen uit te voeren. Voordelen zijn de kwaliteit van beeld en geluid, alsmede besturen van wifi, vandaar mijn keuze.

SuperJC 26-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Helemaal van plastic en men moet verplicht zes paginas van de handleiding doorwerken. Desondanks zijn de kwaliteit van beeld en geluid top. Ook de bediening via de smartphone is ontzettend handig. Ik zou 'm niet meer willen missen.

Guy Michiels 17-12-2012

Normaal sony liefhebber,
in eerste instantie JVC gekocht voor de vormgeving
Heel degelijk
Mooie kleur

jariyuna 05-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

ik heb het toestel nu enkele weken en ben zeer enthoesiast over het toestel.Het is een zeer stevig,mooi en zeer makkelijk te bedienen toestel.De beeldkwaliteit is uitstekend ook bij zeer weinig licht(ideaal voor concerten),het toestel heeft voldoende mogelijkheden.Het enige minpuntje is de geluidskwaliteit de klank is soms ietwat verweg.
Peter

RobbyB 04-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Zonet het toestel voor de eerste maal geprobeerd.
Ligt zeer goed in de hand!

LED-verlichting is ook heel goed.

Filmen is heel makkelijk in de AUTO-functie. Er staan wel wat functies op, die ga ik nog rustig uitzoeken..

Eerste indruk is dus dik in orde! Goeie aankoop!

Phil777 14-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Leuk apparaatje, alle kabeltjes aanwezig, makkelijk om te bedienen en aan te sluiten op wifi en PC. Verder is een jaar extra garantie altijd meegenomen!

Maillart Nanine 10-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Deze camcorder is verbazingwekkend op vele manieren: zijn vormgeving is zeer aantrekkelijk, het gewicht is een van de kleinste op de markt, en de werking is eenvoudig adembenemend: zodra u het scherm open zet om te filmen zonder bang te hoeven zijn voor een onscherp beeld, focus is geweldig, de tracking is goed, en het resultaat is prachtige scherpte, goede kleurweergave.

Vooral de mogelijkheden om gezichten, dieren of voorwerpen in beweging vast te leggen, is dembenemend! Geluidskwaliteit is ook zeer hoog, ik ben echt blij met mijn aankoop !

imacerik 13-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Super camcorder voor die prijs! Klein en lichtgewicht, zeer gemakkelijk te bedienen en wat een mogelijkheden. Zeer mooie weergave op full hd tv. Dacht eerst dat deze camera niet compatible zou zijn met mijn Mac maar het werkt perfect. Ook met mijn iPad en iPhone. Echt een aanrader. Wel dadelijk een reserve batterij kopen.

C.W. de Jong 02-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

mooie camcorder, in het begin wel even zoeken naar alle mogelijkheden, maar met de handleiding is dit goed te vinden. Ideaal is de Wifi-funtie op de camera.