Gigaset A670A Trio Full Color

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset A670A Trio Full Color op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

a**********@g******** 30-04-2024

Prima set voor een prima prijs!

Deze set in het voorjaar van 2018 aangeschaft. Begin 2024 begonnen de batterijen van alle toestellen de strijd op te geven. Alle batterijen vervangen en alles werkt weer prima. Niets dan lof voor deze toestellen. Makkelijk in gebruik en veel nummers "onder de knop".

Pluspunten

• Mooi design
  • Veel nummers beschikbaar
  • Antwoordapparaat ingebouwd
  • Batterijen gaan lang mee

Anna 03-10-2022

Miskoop

Waardeloos!!!! Batterij is altijd leeg. Ja, ik heb de telefoon goed in de lader!!! Twee maanden geleden opnieuw nieuwe batterij, nu al weer leeg!!! De set heb ik pas een jaar.
Gelui is ook 'giga " slecht!!!

Minpunten

• Batterij loopt te snel leeg
  • Slecht geluid

j*****@c******** 28-07-2021

geen aanrader wat ons betreft nooit meer kopen

Nu we voor de tweede maal een trio Siemens Gigaset hebben en het werkt voor geen meter daar we als er iemand belt voor een gesprek de telefoon aangeef dat hij zo leeg is ,maar geen nood we pakken de tweede telefoon dus gaan weer verder met het gesprek ook deze geef het weer zo op dus naar de derde telefoon ja het moet niet gekker worden dus ook leeg wij hebben hier een trio hele slechte telefoons die we van dit merk nooit meer zullen kopen

Pluspunten

• 5 is leuk

Minpunten

• 2 werkt voor geen meter

Willem Wisgerhof 11-06-2020

Duidelijk scherm in kleur.

Mijn oude Gigaset heeft het begeven en toch weer erop teruggekomen makkelijk in gebruik! Om een nieuwe set te kopen hoefde ik niet over na te denken. De prijs was zodanig dat ik niet hoefde na te denken wel of niet kopen het bleef bij het laatste . Kwaliteit wint altijd!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik!

Gerrit 08-01-2018

Prachtige set

Deze gigaset heeft alles wat je als consument wenst en vooral de screensaver van de analoge klok is echt mooi

Pluspunten

• Groot kleuren display
  • Verlichte toetsen
  • Sets zijn al gekoppeld aan het basisstation
  • Mooi geprijsd

Minpunten

• Geen