Profoon PDX-5925

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Profoon PDX-5925 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

jara luta 11-06-2009
Geschreven voor: Profoon PDX-5925

Waardeloos ding. Na een paar weken waren de batterijen al op. Verder lezen de toestellen elkaar niet, wat erg onhandig is. De ingesproken meldtekst op het antwoordapparaat is nauwelijks verstaanbaar. Ik heb em alweer verkocht.

webster 16-09-2008
Geschreven voor: Profoon PDX-5925

Online besteld, dus ik kon de duo-set niet eerst zien toen ik 'm kocht. Hoe beoordeel je geluid van een telefoon? Het geluid is op zich prima, maar het gaat natuurlijk niet om bijv. een radio. Wat mij betreft is het dus relatief. De toestellen zijn vrij klein en pikzwart. Eerder wat lang, zodat ze prettig te hanteren zijn. Via de handset zoekfunctie worden de sets automatisch gevonden of geïnstalleerd, erg handig. Het display licht pas op, wanneer de handset wordt opgenomen. Er is over nagedacht. Er zijn geen 'aparte toetsen' los van elkaar, maar het is niet zo dat je per ongeluk meerdere of verkeerde toetsen indrukt. Het intoetsen gaat erg licht en de handleiding en telefoon is gebruiksvriendelijk. Ik heb niets aan het antwoordapparaat (geen KPN abonnement), maar des te meer aan de voicemailindicatie. Wanneer er is gebeld, wordt dit zichtbaar in het verlichte display. De eco stand is mooi meegenomen. Al met al zie ik geen beter alternatief voor deze handset met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is natuurlijk nog even afwachten, maar voorlopig ben ik dik tevreden en vermeld ik hierbij wat ik ook had willen weten voordat ik de pdx 2628 kocht.