Philips Draadloze telefoon D3053W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Draadloze telefoon D3053W op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

JohanvdHoven 03-06-2014

Op zich een prima set toestellen ware het niet dat het gebruiksplezier vergalt word door het kleine bereik van de handsets...

Eerdere draadloze sets (zowel merk als rotzooi) werkten in en rond ons huis zonder problemen.
De Philips set werkt alleen in de huiskamer. Zodra je een stap de tuin in doet valt het geluid vaak weg en is het gesprek niet meer te volgen.

Ben benieuwd of hier een oplossing voor is en tot die tijd een drie voor geluidskwaliteit en gebruiksgemak.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-10-2014

Beste JohanvdHoven,

Bedankt voor de feedback, jammer om te horen dat u niet helemaal te tevreden bent door het bereik van de telefoon. Het bereik binnen het huis (mits dit onverstoord is) zou 50 meter moeten zijn. Zou u kunnen kijken of wellicht de ECO+ van het apparaat is ingesteld, dit verkleint de signaalsterke behoorlijk waardoor het misschien niet de tuin haalt.

Mocht u nog steeds problemen ondervinden dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare

stefanhoste 13-08-2013

Toestel werkt volledig naar behoren en volgens onze verwachtingen. Prijs/kwaliteit zeker OK. Eenvoudig om in te stellen en in de bediening.

Thalie 11-08-2013

Handige telefoon en makkelijk in gebruik tot nu toe. Moet nog wel uitvinden hoe je de sets met elkaar kan verbinden.

Mevr. Aegten 10-08-2013

De kwaliteit van het geluid is degelijk.Het geluid is instelbaar.De mogelijkheden zijn dat je makkelijk kan doorverbinden,handfree gebruik,antwoordapparaat,programmeerbare sneltoetsen,toetsblokkering.Ook het scherm is verlicht.De verbinding tussen basisstation en handset blijft erg goed zelfs tot 2 verdiepingen verschil in ons huis.Batterijen mogen alleen oplaadbare zijn.Er worden batterijen meegeleverd.De vormgeving is gewoon.Het materiaal lijkt op plastiek maar is denk ik zelf een soort van kunststof.De telefoon heeft wel een goede grip en voelt hard aan dus kan wel tegen een stootje.Hij zit wel wat losjes in de houder dus gebeurt het wel eens dat als de kat in de buurt van de vensterbank komt waar 1 toestelletje staat dat hij eruit valt.Qua prijs-kwaliteit is het wel een prima aankoop.

gti6162 08-08-2013

Zeer mooi uitziende en gebruiksvriendelijke telefoons.
Fantastisch geluid , duidelijk display en in te stellen naar je eigen keuze.

nanaelle86 07-08-2013

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Ik beveel dit product.
De telefoon is gemakkelijk te gebruiken. Geen probleem.
Maar ik hou niet van de kleur. Ik had graag een breder scala van kleuren. Deze beoordeling is puur subjectief, omdat het belangrijkste is dat het product werkt

sisqo 07-08-2013

Vind dit een zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijke telefoon, de meerdere stations zijn erg handig om in verschillende ruimtes te plaatsen en in mijn geval de kindjes op hun kamer via de intercom te bellen op hun eigen basisstation!

ook zijn de drie stations gelinkt met elkaar zodat je als je in één station een contact invoert dit direct op alle stations te zien krijgt!

vind één minpunt en dat is het scherm! moeilijk leesbaar s 'avonds en je kan het contrast of de verlichting van de display niet aanpassen!

Cant Michel 06-08-2013

heb de telefoons nog maar van vandaag dus kan niet veel beoordelen. Vond het wel heel gemakkelijk dat je maar éénmaal de telefoonnummers moet intikken en ze dan verschijnen bij alle drie de sets. Hij is ook mooi van vorm en geeft ook licht bij gebruik dat is altijd handig.