Archos Arnova 7 7,0 inch / grijs / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Arnova 7 7,0 inch / grijs / 4 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

jackysouk 03-09-2011

De prijs is laag en daarmee moet je alles in perspectief zien. Deze versie heeft een capacitief scherm (sinds kort) dus nu werkt scherm prima.
Ik ken archos (heb 2 andere producten) en ik weet dat ze vaak lang werken op de accu. Hun eigen app markt is best OK en Youtube kun je ook anders oplossen hoewel het wel jammer is dat dit niet direct kan.
Films kijken echt prima en dus ook gied voor in de trein en zo. Browsen vanaf je bank (WIFI) probleemloos. Dus voor de poen doen (en let op dat je de juiste versie hebt dus met cpacitief scherm).

Anoniem 14-11-2011

vreemd, op de site van Arnova (en kieskeurig) staat alleen type-7 (ca €99) met het oude schermtype.
Wel is er een nieuw type 7-G2 met capacitive Multitough scherm. Kost ca € 160,- !

woodybourbon 26-08-2011

Nou, ik beschouw dit maar als een miskoop.
- Geen Youtube movies
- Dit scherm werkt gewoon niet goed. Je moet met je nagels over het scherm.
- Scherm ziet er ook niet mooi uit, lage resolutie.
- Erg traag.
- Geen Android Market maar een erg vervelend en traag werkende AppsLib, waar je nauwelijks vindt wat je zoekt