Asus Transformer Pad TF701T 10,1 inch / zwart, grijs / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Transformer Pad TF701T 10,1 inch / zwart, grijs / 32 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

guyholtus1 27-12-2014

Ook ik wilde perse een tablet met vast toetsenbord, en eentje met met betere specificaties. Deze voldeed daaraan, en inderdaad is het een heerlijk ding. Alles draait soepel, hij start behoorlijk snel op. Die extra accu in het toetsenbord is ook wel handig. Erg mooi dat je met dat toetsenbord ook een USB-stick erin kan stoppen, en een SD-kaart (van je fototoestel bijvoorbeeld; heerlijk om op vakanties je foto's op de tablet te kunnen bekijken).

Het enige minpuntje is dat vergaderverzoeken van de Exchangeserver van het werk om een of andere manier niet verwerkt worden. Als ik ze accepteer dan stop de emailclient.

De problemen van de vorige reviewer ben ik niet tegengekomen. Wel heb ik een paar keer gehad dat hij het toetsenbord niet meteen herkende, toen moest ik iets harder aandrukken. Geen probleem voor mij.

guyholtus2 22-04-2015

Update: Het blijft een prachtige apparaat, maar helaas is in het beeldscherm een barst gekomen. Niet gevallen of zoiets, de barst loopt niet tot aan de randen. Valt onder de garantie, maar reparatie duurt lang omdat het onderdeel van ver moet komen. Tablet wordt ondertussen ook nog nauwelijks geleverd. Een alternatief apparaat aangeboden gekregen, maar zonder toetsenbord. Ik weet nog niet wat ik doe.

baspoppe 14-01-2014

Tja, het is een beetje vreemd om een 7.7 te geven want mijn huidige tablet is er mee opgehouden en gaat morgen retour. Hij doet helemaal niets meer. Dit was de tweede die ik had, bij de eerste deed de 0-toets het niet. Het lijkt erop dat de bouwkwaliteit gewoon onvoldoende is.

Beeldscherm is fantastisch, net als de snelheid. Accuduur kan beter. Als je de tablet in de dock zet, dan doet alles het prima, alleen als je hem hebt dichtgeklapt en weer open doet, dan doet het toetsenbord het niet en moet je hem uit het dock halen en opnieuw er in zetten.

Ook start de tablet regelmatig uit zichzelf opnieuw op, ook als hij al uren gewoon uit staat. Soms zijn er strepen op het scherm, maar even uit en weer aan zetten lost dat op.

Erg jammer dat ook deze weer terug moet. Ik ga nu op zoek naar een andere tablet met dock, want ik wil graag het toetsenbord erbij. Maar deze tablet heeft veel teveel kuren.

baspoppe 03-09-2014

Beste Marc,

Ik waardeer het dat je op mijn review reageert. Ik heb de beide tablets destijds geretourneerd bij de winkel waar ik ze gekocht heb. Daar wisten ze me te vertellen dat er veel problemen waren met deze tablet en ze adviseerden me te wachten tot de grootste problemen waren opgelost, of een andere tablet te kiezen. Op dit moment heb ik even niet het geld om opnieuw een tablet aan te schaffen.

Hartelijke groeten,

Bas Poppe

ASUS Benelux 02-09-2014

Beste Bas,

Wat vervelend dat uw TF701 zoveel problemen vertoond. De problemen die u omschrijft zouden niet mogen gebeuren. Heeft u de tablet al eens aangeboden bij onze supportcenter? Met uw duidelijke omschrijving van de problemen, kunnen zij het probleem mogelijk voor u verhelpen.

Met vriendelijke groet,

ASUS Benelux / Marc