LG G Pad V500 8,3 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G Pad V500 8,3 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BriTTney 24-12-2013

Ik heb hem een paar weken in mijn bezit en ben tevreden. Hij is snel, en heeft een prima formaat. Door de dunne bezels is hij ongeveer even groot als vele 7" modellen, maar 8,3" is toch een behoorlijk verschil in oppervlakte.
Omdat ik mijn G Pad steeds binnenshuis gebruik is de helderheid van het scherm voor mij prima, maar ik ondervind toch één minpunt en dat is behoorlijk wat light bleeding in de hoeken. Bij een donkere scene in een film kan je er niet naast kijken, de hoeken lichten op.
Ik ben gewend aan stock android en één zaak irriteert me wel: ipv de rechterknop om de lopende apps te laten verschijnen moet je de middenknop een dikke seconde aanhouden. Ik gebruik dit veel en dit voelt echt aan als een pauze, als even wachten voor ik verder kan.