Archos Arnova 7 G3 7,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Arnova 7 G3 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Denkzelf 04-01-2014

De afbeelding klopt niet. Ik vind deze tablet z'n prijs meer dan waard! Alles gaat er goed op, zelfs multitasking!. Natuurlijk moet je hier geen zware games op gaan spelen. Een potje angry birds, terwijl je browser openstaat en je email, dat is dan weer geen enkel probleem voor dit beestje. het beeld vind ik ook prime, voorla als ik vergelijk met met andere tablets in dezelfde prijsklasse. Minpunt vind ik wel dat de connectoren zwak aanvoelen. (lader, usb, sd). Ook is hij niet erg krasbestendig aan de zwarte onderkant. De accu gaat lang genoeg mee voor mij, maar ik kan me voorstellen dat het voor intensieve buitengebruikers wel tegenvalt. Dit zal wel vergelijkbaar zijn met zijn soortgenoten?

Ikke 21-11-2015

Kan je mij vertellen of er Google Play Store zit op deze tablet? (7i G3 4GB)

jafet1 07-08-2012

kwaliteit zeer slecht heb hem een week en scherm kapot reageerd niet zwarte strepen start bijna niet op batterij zeer snel leeg al met al weggegooid geld