Apple iPad De nieuwe iPad Wi-Fi 32GB 2012 9,7 inch / wit / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad De nieuwe iPad Wi-Fi 32GB 2012 9,7 inch / wit / 32 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tegeltje2002 24-03-2015
Heb sinds een kleine 3 maanden deze IPad. Had hiervoor een Samsung Galaxy Tab 2. Ik kan inmiddels zeggen dat wanneer het om snelheid gaat deze IPad een stuk beter scoort. Hij is uiteraard ook wat nieuwer maar alles gaat vloeiender. Het beeldscherm van de Samsung was wel duidelijk beter, helderder en beter instelbaar. Ook de accu van de Samsung was een stuk beter. Het grootste nadeel van de IPad vind ik echter dat je volledig vast zit aan Apple. De Samsung kan veel eenvoudiger communiceren met andere apparaten, behalve van Apple. Mijn volgende wordt zeer zeker geen Apple meer.

NB: Aangezien connectiviteit in de beoordeling niet kan meewegen heb ik de opstartsnelheid score hier mee gemiddeld.

Marigene 06-09-2012
Anderhalf jaar lang had ik de ipad 1 in bezit,daar was ik erg enthousiast over....
Dus toen de nieuwe ipad uit kwam was ik erg benieuwd,zeker naar her het nieuwe scherm en de snelheid....
Dus in de app-store bekeken,ik was erg enthousiast.....
Een paar weken later kreeg ik hem met mijn verjaardag,en ik moet zeggen ,hij is super!
Mooi scherm,en supersnel....
Ook het nieuwe foto programma erg mooi....
Ik heb al leuke filmpjes van mijn kleinkinderen gemaakt....
Ook heb ik er veel boeken op staan ,en lees er graag op,ik lees veel "dikke" boeken die erg zwaar zijn als je de papieren versie leest......
Tijdens zwoele warme dagen heerlijkmtot 12 uur 's-nachts buiten zitten lezen,ik ben dus erg enthousiast

mgi1 06-09-2012
Net als alle andere apple producten een juweel om te bezitten. werkt zoals het hoort te werken. super scherp beeld, goede touch. en zoals gewoonlijk een prachtig design. als je meerdere producten van apple hebt is de icloud functionaliteit super handig, alles gesynchroniseerd van welk apple product dan ook.

geen nadelen dan? toch wel. Het scherm is zeer snel vettig je veegt je kapot eraan, wel mijn eigenschuld want ik wil er geen folie over.

bewust voor 32GB gekozen en niet 16GB hiervan totaal geen spijt van, 16GB zal toch te weinig zijn voor de meeste

beerbash 02-09-2012
ik heb de ipad nu een aantal maanden.
Behalve internetten valt het gebruik nog steeds tegen. Ik heb geprobeerd het ding zakelijk (projectmatig) te gebruiken maar dat is totaal nutteloos gebleken nog steeds. Zelfs Emailen is leuk voor een eenvoudige mail, maar als je professioneel bezig bent is het het net niet.

syltheboy 13-08-2012
Ongeveer 4 maanden geleden schreef ik een review over m'n 3e generatie iPad 32 GB en nu wilde ik een update ervan plaatsen.

Inmiddels heb ik het apparaat zo'n vierenhalve maand in bezit en ik heb er enkele maanden geleden toch maar een heldere screen-protector opgeplakt, omdat het beeld me tegenviel met een matte screen-protector. Nu ben ik gelukkig zeer tevreden.

Ik gebruik het apparaat nog dagelijks en ik ben er nog steeds zeer tevreden mee. Je zit er gewoon wat makkelijker mee op de bank dan met een laptop. Zowel vanwege het gewicht als het formaat. Ook speel ik er elke dag games op. Song Pop is echt een aanrader. Dat is een soort van muziek-quiz dat je speelt met medespelers en dan kun je om de beurt een bepaald genre kiezen. Dan krijg je de keus uit 5 antwoorden.

beerbash 13-05-2012
tegenvaller.
Con: Gezien de hype waren de verwachtingen hooggespannen. Echter wat een gedoe om foto's en muziek op het apparaat te krijgen. Uit het jaar nul, gewoon verouderde techniek.
Dit in tegenstelling tot de vrijheid die ik op mijn Nokia telefoon heb, zowel met bluetooth, uploaden, instellen van icoontjes op je scherm. Zelfs de app store was niet wat de hype deed verwachten.
Pro: het scherm is prachtig. En als je alleen wat internet en wat boeken en kranten leest (niet in de zon), videootje huren, muziek kopen dan is het een uitstekend apparaat.

HereIsTom 02-09-2012

Hij is zakelijk ook prima te gebruiken hoor, als je maar de juiste Apps gebruikt zijn er veel mogelijkheden!

pieter helps 17-05-2012

Dit doet mij denken toen ik wat liedjes op de i-pod van mijn dochter wilde zetten. I tunes is voor een windows gebruiker, niet het meest gebruiksvriendelijke programma zullen we maar zeggen!!!!

HereIsTom 15-05-2012

Het is helemaal niet zo moeilijk hoor om foto's en muziek op de iPad te krijgen, dit kan zelfs draadloos via WiFi.

syltheboy 25-04-2012
Voorheen had ik een 16 GB iPad 1 (WiFi), maar sinds ongeveer één maand ben ik over gestapt op een 32 GB iPad 3 (WiFi). Het scherm is echt stukken beter, maar met een matte screen-protector wordt dat al een stuk minder. Hij reageert voor m'n gevoel een stuk vlotter en ook merk ik dat hij wat lichter is.

Ik heb expres voor de 32 GB variant gekozen, omdat ik 16 GB al iets aan de krappe kant vond en apps door het retina-scherm een stuk groter zijn. Ik bedien het scherm vaak d.m.v. een speciale stylus van het merk Targus en dat is echt ideaal voor het spelen van bijv. Draw Something en Wordfeud.

Kortom, ik ben echt zeer tevreden over het apparaat!

HereIsTom 30-04-2012

Een screen protector is niet nodig voor de iPad, het scherm is krasvast! MindFeud is ook een heel leuk spel ;-)

Moppie82 06-04-2012
Na lang twijfelen mijzelf toch een iPad gekocht, gelijk gekozen voor de nieuwste uitvoering. Maar wat een geweldig apparaat, zuiver, gebruiksvriendelijk, en in mijn ogen veilig. Ik zit nog in de ontdekkings-fase van mijn iPad, maar ben nu al dik tevreden over alles wat het mij te bieden heeft. Mensen, laat u niet Bang maken over alle geruchten die over dit apparaat te ronde gaat, hier is echt niets van waar!!

HereIsTom 20-04-2012

Ja is mooi spul hè die iPad 3, ik ben er ook uiterst tevreden over, de iPad 3 is ook veel beter dan de Samsung Tab!

fox328 01-07-2012

Ik ben er van overtuigd dat de ipad3 een uitstekend product is. Toch heb ik gekozen
voor de Samsung tab2 10.1.Reden is meer geheugen voor veel minder geld (totaal € 327). Bovendien geen Apple eigenaardigheden zoals download beperkingen en geen flash. Toch is de ipad3 een apparaat met een mooier scherm, kortere boottime en is ipad3 iets meer responsive. Maar voor de beste prijs/kwaliteits verhouding moet je volgens mij toch echt bij Samsung zijn.