Princess 332000 Royal Jet Vac zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 332000 Royal Jet Vac zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Japie3000 08-12-2014

Hmmmm nou ik moet toch terugkomen op mijnvotige review... Na een aantal weken bevalt hij toch beter. En ik kwam erachter dat ik hem niet goed had aangesloten, haha vandaar de herrie

Japie3000 28-11-2014

Slechtste stofzuiger ooit! Maakt superveel lawaai, zuigkracht van een speelgoedstofzuiger (niet te doen met katten) superonhandig in gebruik, kort snoer, filter snel verstopt. Oh en echt horror om hem te legen... wat erg vaak moet gebeuren... NIET KOPEN!!

HansHoorn 12-04-2014

Wat een ontzettend kl*te apparaat,zuigt zeer matig,filter binnen notime verstopt met katten en hondenharen(m.a.w voor elke zuigbeurt schoonmaken),alles voelt goedkoop aan zuigstuk scharniert niet goed waardoor het niet lekker op de grond aansluit,het opstijgen van een straaljager maakt minder lawaai etc etc..........miskoop van de maand!!!!!!!!!!

fralali2002 06-09-2013

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen, hij zuigt goed.
Echter het materiaalgebruik doet een beetje goedkoop aan en hij maakt verschrikkelijk veel lawaai.
Over de duurzaamheid kan ik nu nog weinig zeggen.