Dirt Devil Infinity VS8 Carbon M5038-1 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 119 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Infinity VS8 Carbon M5038-1 zwart, grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

sela007 29-11-2013

Een Dyson is zeer handig, je kan de stof rap ledigen uit de bak.
Is een compact toestel en relatief geruisloos.

Laurax 21-11-2013

De slang van de stofzuiger is aangekoppeld niet buigzaam genoeg om praktisch op te bergen.
De zuigkracht van de stofzuiger is heel goed en erg makkelijk en licht in gebruik.

Gwenfotoham 19-11-2013

Dit is de 2 de Dirt Devil VS8 die ik koop, de eerste enkele jaren geleden. Deze nieuwe is zo mogelijk nog krachtiger, handig in gebruik en veel verschillende borstelopties. Met 2 honden en een peuter in huis een echte aanrader om voor een degelijke prijs toch je huis netjes te houden. Super makkelijk te reinigen (ledigen van de stofbak)

LV1962 18-11-2013

Werkt prima ! Zuigkracht ok, geluid valt best mee. Ideaal voor huisdieren : kan je elke dag zonder enig probleem even snel haren opruimen !
De slang wegbergen, is ook gemakkelijker dan wat in andere reviews gesuggereerd werd !

CristoBenitez 17-11-2013

Hij is veel stiller als mijn andere zakloze Dirt Devil. Wat ik wel mis zijn de kleine hulpstukjes. De grote zijn daar en tegen wel heel handig. Maar voor mijn zetel te doen, wetende dat ik 3 katten heb en 1 hondje is dat wel een gemis. Nu heb ik wel de extra stukken besteld voor bv een wagen te doen, die zijn handig voor de zetel. Hij is licht zeer wendbaar(belangrijk voor iemand met rugklachten zoals ik). Met andere woorden heb echt geen spijt van de aankoop.

daandj 17-11-2013

Deze dirt devil nu al een paar keer gebruikt en ik heb voorlopig niet te klagen.
Ik kom van een stofzuiger met stofzak. De Dirt Devil is niet enkel compacter maar ik merk ook dat zijn zuigkracht niet mankeert. De doorzichtige trommel doet je dan ook verschieten om te zien hoeveel stof je bij elkaar krijgt :)
De stilste is hij niet (even luidruchtig als mijn vorige) maar het blijft dan ook een stofzuiger...
Wanneer de buis volledig is uitgeschoven is die lang genoeg, ik ben nogal groot en als de buis te kort is voel je dit nogal vlug in je rug, nu dus geen probleem, hetzelfde over de lengte van de slang en stroomsnoer.
het groot assortiment aan koppelstukken die je erbij krijgt is ook zeer fijn, met een klein kindje in huis moeten de vloeren er netjes bij liggen en zo komt elk stuk wel ergens van pas!

doordat hij compact is, is hij ook zeer licht en volgt hij je goed en gaat hij niet koppig de andere kant op rijden
door zijn klein gewicht en handig handvat verhuis je hem gemakkelijk doorheen je huis
door zijn kleine design is hij ook makkelijk op te bergen.
het design zelf is ook best mooi en het toestel is gemakkelijk uit elkaar te halen om uit te kuisen, geen handleiding nodig dus

voorlopig dus enkel nog maar positieve ondervindingen, hopelijk blijft dit zo!

CosemansB 17-11-2013

Voordeel:
Omdat deze stofzuiger zeer licht is kan je hem gemakkelijk mee naar boven en terug naar beneden nemen zonder dat je onderweg moet stoppen om te verwisselen van hand om hem te dragen, en je moet hem ook niet vooruit sleuren. De zuigkracht is zeer goed en met deze stofzuiger zie je echt ook hoe vuil het eigenlijk wel niet was.
De stofzuiger is klein en dus makkelijk op te bergen in een kleine kast.

Nadeel:
Je kan er niet zo gemakkelijk mee onder de kast.
De opslagcapaciteit is misschien wel wat te klein als je een groot huis hebt en het in 1 keer wil stofzuiger zonder de reservoir te ledigen.

eurobyn 17-11-2013

zeer goede stofzuiger met zeer goede zuigkracht.

als duurzaamheid zou ik zeggen ziet er een beetje fragiel uit.

pas66 16-11-2013

Het is een heel praktische stofzuiger, gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Het lawaai valt ook goed mee.

Treesken 16-11-2013

Ik heb deze stofzuiger gekocht omdat ik de vorige versie ook heb (V8) en daar ben ik tevreden over. Er zijn verschillende goede toebehoren bij (klein borsteltje, smalle zuigmond, parketborstel, zuigmond met draaiende borstel voor de matten en de gewone grote borstel). De stofzuiger verliest geen zuigkracht, heeft geen stofzuigerzakken nodig en de filters reinig ik 1x om de 3 maanden. Ook het reinigen van de opvangbak valt zeer goed mee, gewoon open klikken boven de vuilbak en leeg maken. Het design en de looks zijn zeer prachtig. Enkele voordelen ten opzichte van de V8 is dat de kabel langer is en dat de stofzuiger een klein beetje minder lawaai maakt. Ook het oprollen van de zuigslang is goed gevonden zodat de stofzuiger een beetje minder plaats in neemt. De aan/uit knop en de oprolknop zijn steviger gemaakt dan de vorige versie. Natuurlijk zijn er ook enkele kleine nadelen van de VS8 Loop ten opzichte van de V8. De wielen zijn iets stroever. Het grootste nadeel is dat het kleine borsteltje en de smalle zuigmond niet meer in het handvat passen en dus altijd los moeten meegenomen worden. Alles samengevat is dit een degelijk toestel voor een goede prijs.

hildedhalle 16-11-2013

Met 2 grote honden in huis, is deze stofzuiger de ideale oplossing voor ons: geen stofzakken meer te kopen, en een zeer hoge zuigkracht. De tapijten komen omhoog bij het stofzuigen. Het bakje is ook erg handig leeg te maken, en gans de stofzuiger kan uiteen worden gehaald om te reinigen, ook de filters. Door zijn compacte vormgeving is hij licht in gebruik, en makkelijk weg te bergen.
Kortom: in vergelijking met andere merken een zeer goede stofzuiger, prijs- kwaliteit in acht genomen.

rammerst 16-11-2013

Werkt prima. Bevat nuttige accessoires zoals een tapijtreiniger, zetel en auto-reiniger. Voldoende zuigkracht. Net wat ik nodig heb.

Rosita Det. 31-08-2013

Na enkele weken van veelvuldig gebruik schrijf ik hier mijn bevindingen neer.Allereerst moet ik zeggen dat de stofzuiger op zich er wel fraai uitziet.Zeer positief ben ik dan ook over de sterke zuigkracht die hij continue heeft.Hij neemt makkelijk alle vuil en stof op en ook alle katte haren verdwijnen in het doorzichtige reservoir.Het snoer is 6 meter lang en samen met de slang en de verstelbare telescoopbuis is de reikwijdte ruim voldoende voor hier in huis.Om mijn zetels te doen haal ik de telescoopbuis er wel af en bevestig ik het andere borsteltje meteen aan de slang.Alle hulpstukken passen perfect op elkaar.Het ledigen van het reservoir is ook eenvoudig.Een druk op de knop en je kan het reservoir afnemen.Er zit ook een filter in die je zelf kan reinigen.De filter zorgt ervoor dat er alleen maar zuivere lucht vrij komt.Helemaal geen last van geurtjes.Het gewicht van de stofzuiger is te doen behalve als die bijna vol is dan vind ik hem toch wel zwaar als ik ermee de trap af moet.Opbergen is ook geen probleem.Je kan de slang met buis bevestigen op het toestel zelf.Daar moet je wel voorzichtig mee zijn dat die bevestiging niet afbreekt.Voor mij is dat een zwak puntje.Verder loopt hij vlot mee.Mijn conclusie is dat hij zeer goed zuigt maar dat je er voorzichtig mee moet omgaan.Alleen dan ga je veel en lang plezier ervan hebben.

cilouthe 28-08-2013

Dirt Devil gekocht via ibood en onder de indruk van de zuigkracht en het gebruiksgemak, met name het legen ervan en ook het lange snoer.
Ongelofelijk wat deze stofzuiger opzuigt!!!

Monimacho 26-08-2013

De Dirt Devil doet wat hij hoort te doen: stevig stofzuigen! Geluid valt mee en eenvoudig proper te maken! Met andere woorden: prijs/kwaliteit OK stofzuiger!

The_Punisher 26-08-2013

Heel goede zuigkracht. Compact. Wel veel plastic. Stofreservoir kan gemakkelijk geledigd worden. Niet duur.

marcovansteenwegen 23-08-2013

Klein, goed op te bergen maar toch zeer krachtig. En heel handig als je een grote hond in huis hebt, alle haren zijn meteen verdwenen.

stefkeh 22-08-2013

Zeer goede stofzuiger, niet al te veel lawaai en zeer veel zuigkracht. Het design van de stofzuiger is ook zeer mooi.
Wel een nadeel is , bij de auto set die je kan kopen voor deze dirt devil zitten enkele kleinere stukjes voor zetels te reinigen, als we deze gebruiken slaagt de overdrukbeveiliging in. Maar voor rest zeer tevreden !!

keeirels 22-08-2013

Dit is mijn 2de DD infinity loop VS8. De eerste werkt na (3jaar) ook nog altijd, maar we hebben deze erbij gekocht omdat we er dan één konden boven zetten.

Deze versie "carbon" ziet er echt hip uit. Je kan hem echt makkelijk volledig uit elkaar halen om hem na een tijd eens
te poetsen zonder een schroevendraaier...
Mocht ik toch nog 1 puntje van kritiek geven is het de stevigheid van de beugel die de stofzuigerkop bevestigt aan de behuizing. Deze is bij de vorige afgebroken. Dit verandert
natuurlijk niets aan de werking.

Gebruik: 2 jaar: appartement 70m² (geen huisdieren)
1 jaar: huis (210m²) (geen huisdieren) wel wat mee verbouwd (filter steeds goed uitgekuist voor het fijne stof)

Besluit: Deze stofzuiger is qua prijs kwaliteit echt superieur

Jccmj 22-08-2013

Prachtig toestel, heel gemakkelijk te bedienen, onderhoud heel gemakkelijk, enorme zuigkracht, PICO BELLO!!!

kuno 22-08-2013

Krachtige stofzuiger met misschien een iets te kleine opvangbak. Anders wel heel hiep van model en vormgeving.

spinningrom 22-08-2013

Het valt me vooral op hoe licht en wendbaar hij is.
De 'bak' is wat klein, maar dat stoort niet zo veel.
En hij ziet er trouwens toch erg mooi uit.

BernardDisy 22-08-2013

geen vergelijking met mijn oude stofzuiger.
krachtiger, stiller, beter beheersbaar, makkelijk op te bergen.
Voor duurzaamheid, moeilijk om nu te zeggen dat in mijn bezit voor slechts een week!

james020304 22-08-2013

gemakkelijk in gebruik, vrij licht, zeer sterke zuigkracht,en vooral knap design, stiller dan een dyson.

natalihad 21-08-2013

Hij is heel compact en heel gemakkelijk te gebruiken! En de zuigkracht is perfect! Een echte aanrader.